PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki filtr ?



weener
26-12-2007, 16:04
Witam,
Pod choinke sprawiłem sobie 350tke z kitowym obiektywem. Do tego statyw, karta 2 gb - standard/podstawy. Mam zamiar dokupić filtr polaryzacyjny. I tu problem. Jestem raczej nowicjuszem, dopiero rozpoczynam swoją fotograficzną pasję. Moje pytanie to jaki kupić, na co zwracać uwagę przy zakupie (rozmair 58 mm - tego wiem ze sie mam trzymać ;) - laik). Jeżeli chodzi o cene to raczej nie ma znaczenia - zależy mi na czymś dobrym co będe wykorzystywał przez lata (jasne). Pytanie kieruje do starych wyjadaczy.
pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku

zxzx
26-12-2007, 16:10
Nie kupuj tanich , ja takie mam i nie sa dobre jedynie nic zlego nie moge powiedziec na Hoja superHMCpro1 , dosc drogie (77mm -60funtow ) ale nie zaluje na tamtych wciaz mialem odblaski .

sniper88
26-12-2007, 16:24
Do kita polecam fioletowa serie Hoyi, w zupelnosci wystarczy:)

tombas
26-12-2007, 16:36
a ja powiem tak, nie kupuj żadnego filtra polaryzacyjnego:?: (narazie!)
dlaczego?
bo szybko KIT przestanie Ci wystarczac, będziesz chciał więcej, a to węcej bedzie miało większą średnice, węc jeśli już musisz miec polar to kup większą średnice np 67 lub 77 mm (do tego redukcja) i nie kupuj taniego bo to nie ma sensu (nie niżej niż szara hoya)

delaa
26-12-2007, 16:38
Witam,
Pod choinke sprawiłem sobie 350tke z kitowym obiektywem. Jeżeli chodzi o cene to raczej nie ma znaczenia - zależy mi na czymś dobrym co będe wykorzystywał przez lata (jasne). Pytanie kieruje do starych wyjadaczy.
pozdrawiam i szczęśliwego nowego roku

Witam !

Może gripa sobie kup jak cena nie ma znaczenia i chcesz to (coś) wykorzystać przez jakiś czas.... (w "aproposie" 58 mm to żaden standard ;-))) ?
Kit kręci przodem - polar - ciężko wykorzystać zgodnie z przeznaczeniem...

Pomyślności!!
PS.
Przepraszam że odpowiedziałem - pytanie było skierowane do ..:: Starych Wyjadaczy ::..

Olszewski
26-12-2007, 21:18