PDA

Zobacz pełną wersję : Jak to jest z jakością wykonania :) ?



morfeusz_30
22-04-2005, 10:23
Na początku od razu nadmieniam że jestem początkujący i sorry jeśli się wypuszczę z jakimś głupim pytaniem :) Proszę o wyrozumiałość :)

Jestem na kupnie aparatu, a ściślej na sprowadzeniu go sobie z USA. Aktualnie waham się między modelem G6, a Pro 1. Ktoś mnie jednak wczoraj zaintrygował stwierdzeniem jakoby firma Canon miała problem z... jakby to powiedzieć...szczelnością i wykończeniem obudowy swoich aparatów. Że niby Canony się rozszczelniają w użyciu, brud się dostaje do środka, zasyfia matryce, soczewki itd. Proszę się nie śmiać :mrgreen: jeśli to kogoś bardzo rozbawiło. Jak to z tym jest ? Czy ktoś miał takie problemy ??
Byłbym też wdzięczny za wskazówki przy wyborze między G6, a Pro 1. Hmm a może coś jeszcze innego ??

Pszczola
22-04-2005, 10:27
Że niby Canony się rozszczelniają w użyciu, brud się dostaje do środka, zasyfia matryce, soczewki itd. Proszę się nie śmiać :mrgreen: jeśli to kogoś bardzo rozbawiło. Jak to z tym jest ? Czy ktoś miał takie problemy ??

Prawie wszyscy maja takie problemy (ci co ich nie maja to albo tego nie dostrzegaja, albo to ignoruja). Wszystkie aparaty i szkla tak maja. Jedne modele sa lepiej uszczelniane, inne raczej 'standardowo'. To nie jest jakas specyficzna cecha Canona, to jest specyficzna cecha tego rodzaju przedmiotow. Nie ma sie czym specjalnie przejmowac.

morfeusz_30
22-04-2005, 10:32
Prawie wszyscy maja takie problemy (ci co ich nie maja to albo tego nie dostrzegaja, albo to ignoruja). Wszystkie aparaty i szkla tak maja. Jedne modele sa lepiej uszczelniane, inne raczej 'standardowo'. To nie jest jakas specyficzna cecha Canona, to jest specyficzna cecha tego rodzaju przedmiotow. Nie ma sie czym specjalnie przejmowac.