PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie jakich wiele.

syggi
12-12-2007, 23:06
Witam.
Jestem zupełnie zielonym typkiem z dużymi(i stale rosnącymi ambicjami, hamowanymi rzez zasobność portfela)
I z tego wynika poniższe pytanie:
Co wybrać: Panasonic Lumix DMC-FZ8 czy Hit CANON SX100 IS?
Jeśli z jego pomocą mają powstawać fotki gor, lasów, ludziów etc.
A może są jeszcze jakieś inne- lepsze możliwości?

TomS
12-12-2007, 23:12
Ja zazwyczaj odradzam Panasonica ponieważ nie zachwycają mnie zdjęcia nimi robione. Tego Canona nie miałem w rękach.
Ale mogę polecić Canona 720 IS

bruckner
12-12-2007, 23:28
może z Canona coś z serii G (g8 g9) starczy Ci na dłużej. rozwiniesz się, a on dalej będzie :roll: :mrgreen:

janmar
12-12-2007, 23:39
A moze jakas lustrzanka....

maxbmx
13-12-2007, 01:43
A moze jakas lustrzanka... np canon 300d albo 10d albo d60 nawet d30 :)

jarekA
13-12-2007, 12:10
Witam.
Jestem zupełnie zielonym typkiem z dużymi(i stale rosnącymi ambicjami, hamowanymi rzez zasobność portfela)
I z tego wynika poniższe pytanie:
Co wybrać: Panasonic Lumix DMC-FZ8 czy Hit CANON SX100 IS?
Jeśli z jego pomocą mają powstawać fotki gor, lasów, ludziów etc.
A może są jeszcze jakieś inne- lepsze możliwości?

1. Ile chcesz przeznaczyć kasy?
2. Sprzet uzywany czy nowy?
3. Jakie masz doświadczenie w foceniu?
4. Czego wymagasz od aparatu (zoom, rozdzielczość, tryby tematyczne czy manualne, itp)?
5. Czy w przyszłosci zamierzasz przeznaczać na sprzęt dodatkową gotówkę?

Spróbuj najdokładniej jak możesz odpowiedzieć na te pytania, a my chętnie podpowiemy.

syggi
13-12-2007, 13:04
1) Do tysiaka
2) raczej nowy, chyba, że używany
jak nowy(choć chyba taki nie istnieje:-) )
3) mam wielkie ambicje, by zdobyć jakiekolwiek doświadczenie;]
4) tryby manualne i zoom są niejako dla mnie priorytetem
5) nie w najbliższym czasie.

I z tych odpowiedzi wyłania się obraz aparatu dla mnie?

Co do lustrzanek to właśnie przymierzając się do kupna o jakiejś myślałem, lecz ceny skutecznie wybiły mi je z głowy...