Zobacz pełną wersję : Agito.pl i gwarancja
Witam,
Parę tygodni temu zakupiłem 400d na Agito.pl (kit z torbą lowepro)
Dostałem podbitą kartę gwarancyjną na body (na najwyższym polu karty jest pieczątka) pozostałe dwa pola są puste.
Mam również fakturę z numerem seryjnym kita i body.
W instrukcji doczytałem, że do zestawu z kitem powinna być dołączona karta gwarancyjna kita. A mam tylko jedną;)
Czy wszystko jest w porządku? Nie będzie problemów z gwarancją?
mattnick
10-12-2007, 22:58
a ja nie miałem do 350d osobnej gwary na szkło...
brzoza_tb
11-12-2007, 02:01
ja do 400d kit (kupiony w AB foto) tez nie dostałem gwarancji na szkło...chyba dlatego, że jest to zestaw dają tylko jedną gwarancję...
Z założenia KIT zastępuje dekielek na body więc jak cos się z nim stanie to go po prostu wyrzucamy ;) Na dekielek też nie dostajesz gwarancji ;)
a ja nie miałem do 350d osobnej gwary na szkło...
Tak samo jak ja. Więc natychmiast zadzwoniłem na Żytnią (numer telefonu i adres są wydrukowane na gwarancji) i uzyskałem informację, że w przypadku zestawu KIT numer body wystarczy.
Witam,
Parę tygodni temu zakupiłem 400d na Agito.pl (kit z torbą lowepro)
Dostałem podbitą kartę gwarancyjną na body (na najwyższym polu karty jest pieczątka) pozostałe dwa pola są puste.
Mam również fakturę z numerem seryjnym kita i body.
W instrukcji doczytałem, że do zestawu z kitem powinna być dołączona karta gwarancyjna kita. A mam tylko jedną;)
Czy wszystko jest w porządku? Nie będzie problemów z gwarancją?
A na pudełku jest body czy kit napisane ? Dotychczas Canon pisał w gwarancjach Canon xxx body lub Canon xxx 18-55 kit .
jest, że kit:]
Dobra, w takim razie chyba nie mam co się martwić.
Dzięki:)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.