Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Agito.pl i gwarancja



Yenox
10-12-2007, 22:54
Witam,

Parę tygodni temu zakupiłem 400d na Agito.pl (kit z torbą lowepro)

Dostałem podbitą kartę gwarancyjną na body (na najwyższym polu karty jest pieczątka) pozostałe dwa pola są puste.
Mam również fakturę z numerem seryjnym kita i body.

W instrukcji doczytałem, że do zestawu z kitem powinna być dołączona karta gwarancyjna kita. A mam tylko jedną;)

Czy wszystko jest w porządku? Nie będzie problemów z gwarancją?

mattnick
10-12-2007, 22:58
a ja nie miałem do 350d osobnej gwary na szkło...

brzoza_tb
11-12-2007, 02:01
ja do 400d kit (kupiony w AB foto) tez nie dostałem gwarancji na szkło...chyba dlatego, że jest to zestaw dają tylko jedną gwarancję...

Thunder
11-12-2007, 02:07
Z założenia KIT zastępuje dekielek na body więc jak cos się z nim stanie to go po prostu wyrzucamy ;) Na dekielek też nie dostajesz gwarancji ;)

msp
11-12-2007, 02:14
a ja nie miałem do 350d osobnej gwary na szkło...

Tak samo jak ja. Więc natychmiast zadzwoniłem na Żytnią (numer telefonu i adres są wydrukowane na gwarancji) i uzyskałem informację, że w przypadku zestawu KIT numer body wystarczy.

Cichy
11-12-2007, 11:17
Witam,

Parę tygodni temu zakupiłem 400d na Agito.pl (kit z torbą lowepro)

Dostałem podbitą kartę gwarancyjną na body (na najwyższym polu karty jest pieczątka) pozostałe dwa pola są puste.
Mam również fakturę z numerem seryjnym kita i body.

W instrukcji doczytałem, że do zestawu z kitem powinna być dołączona karta gwarancyjna kita. A mam tylko jedną;)

Czy wszystko jest w porządku? Nie będzie problemów z gwarancją?


A na pudełku jest body czy kit napisane ? Dotychczas Canon pisał w gwarancjach Canon xxx body lub Canon xxx 18-55 kit .

Yenox
11-12-2007, 21:22
jest, że kit:]
Dobra, w takim razie chyba nie mam co się martwić.
Dzięki:)