PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa błyskowa do CANONA S5IS????



markosyl
09-12-2007, 09:54
Jaka jest dobra???
Nie znam się na tym :-( więc proszę o pomoc???
Czy Lampa ta będzie działać przy robieniu zdjęć automatem??? czy tylko w trybie manualnym??? no i czy zakup tej lampy to dobry pomysł???
dziękuje za odpowiedź

gwozdzt
09-12-2007, 15:52
Jaka jest dobra???
każda z E-TTL
najlepiej Canon z serii EX,
ewentualnie Sigma EF-500 (lub 530) DG oraz wybrane modele Metz,
a w najgorszym wypadku inne Sunpaki, Tumaxy itp.
Tylko pamiętaj, że musi obsługiwać system E-TTL.

Nie znam się na tym :-(
to się poznaj.
zacznij od instrukcji aparatu - na pewno jest tam też o lampach.

Czy Lampa ta będzie działać przy robieniu zdjęć automatem???
Tak.

no i czy zakup tej lampy to dobry pomysł???
bardzo dobry.
i koniecznie z ruchoma głowicą, aby nie błyskać na wprost lecz odbijać swiatło od sufitów i ścian.

arthur71
10-12-2007, 14:04
Zalecają Canon Speedlite 430 EX jest super mam i polecam.
http://img524.imageshack.us/img524/6210/canon430exd1xv2.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/1127/canon430exd2uf8.jpg

Gugi
19-03-2008, 15:10
A jak się zapatrujecie na współpracę S5 z lampą Metz 36 AF-4?

Jacky_K
22-01-2009, 11:58
Właśnie kupiłem sobie Metz 36AF-4C Digital.
Bez problemów działa z SX10 IS więc jak podejrzewam z S5 IS też będzie działała

orange
24-01-2009, 20:00
Wszystko w temacie juz powiedziane...


czy zakup tej lampy to dobry pomysł???
Mialem okazje sprawdzic S5 z lapą Canon 580ex, i uważam ze naprawde warto.Smiesznie to wygladalo,bo 580 jest tyćke za duza do piątki :mrgreen:
Poluje na 430...

obserwator51
03-10-2009, 13:42
Wszystko w temacie juz powiedziane...

Mialem okazje sprawdzic S5 z lapą Canon 580ex, i uważam ze naprawde warto.Smiesznie to wygladalo,bo 580 jest tyćke za duza do piątki :mrgreen:
Poluje na 430...