Zobacz pełną wersję : SONY ALFA 700 + carl zeiss 135 f1.8
Witam,
Miałem okazje ostatnio testować Sony A 700 + carl zeiss 135 f1.8, powiem Wam tak, jestem pod ogromnym wrażeniem tej puszki o optyce nie wspomnę ... żadnych problemów z ostrzeniem w zasadzie 99% trafień, całkiem sympatyczna ergonomia, wręcz rewelacyjna jakość obrazu ( co pewnie w dużym stopniu jest zasługą zeiss'a) ale czuć że puszka nie przeszkadza ... Niestety nie mam jeszcze sampli, pracowałem dla Sony na ich CF, swoje sample widziałem w salonie - na początku tygodnia wrzucę RAW.
Czy ktoś z Was miał okazje pracować lub "testować" Sony?
Zawodowo pstrykam 5D z podpiętymi (najczęściej) 24-70 f2.8L i 70-200f2.8, 135 f2.0.
pozdr,
m:-P
Mariusz_C
03-12-2007, 01:00
Ja byłem sobie dziś w Arkadii i co mnie bardzo zdziwiło trafiłem na "tylko" 4 stoiska wystawowe firmy sony. Oprócz elcedeków ful hade mieli też najnowsze alfy 700. Wziąłem to sobie do ręki, pomacałem i pooglądałem. Wrażenie niezłe. Trochę plastikowo i ciut za dużo przycisków. Canony mają trochę mniej jakoś. Ale poza tym to ok. Z gripem nawet nieźle leży w dłoni. Duży ekranik lcd. Dość duży wizjer. Menu też chyba nienajgorsze, nie ma się zbytnio czego czepiać. Obiektyw był zeissa 16-105 (chyba). Nawet niezłe wrażenie robił. Wszystko mi się podobało prawie... Oprócz ceny 7000zł. Chyba nadal wolałbym 5D kupić za taką kaskę.
body można mieć za 4500PLN, szkło zeissa mniej więcej cena L ...
:)
Obiektyw
03-12-2007, 02:31
...zakladajac, ze Meian nie jest czescia machiny marketingowej SONY.
Model 700 ma bardzo przychylne recenzje. Widzialem porownanie z 40D i w kilku punktach wyprzedzil on Canona. Canon tak jak w przypadku trzydziestki daje ciala mniejsza matryca niz wchodzaca rownoczesnie konkurencja. W dodatku z testow wynika, ze CMOS z cztredziestki ma te same walory co 30D, czyli tak jakby matrycy nie powiekszajac jej przybylo pixeli.
A co do Alpha 700-chetnie przetestuje, jako model egzotyczny w klasie semi pro. Setka to byl ciekawy konkurent dla Olympusa ale nie dla wyjadaczy. No ale "zeiss oblige". Czekam tez na powalajacego Panasonica... ten z odchylanym ekranikiem do nich nie nalezy. A generalnie level z matryca 4/3 szumi.
Model 700 ma bardzo przychylne recenzje. Widzialem porownanie z 40D i w kilku punktach wyprzedzil on Canona. Canon tak jak w przypadku trzydziestki daje ciala mniejsza matryca niz wchodzaca rownoczesnie konkurencja. W dodatku z testow wynika, ze CMOS z cztredziestki ma te same walory co 30D, czyli tak jakby matrycy nie powiekszajac jej przybylo pixeli.
A co do Alpha 700-chetnie przetestuje, jako model egzotyczny w klasie semi pro. Setka to byl ciekawy konkurent dla Olympusa ale nie dla wyjadaczy. No ale "zeiss oblige". Czekam tez na powalajacego Panasonica... ten z odchylanym ekranikiem do nich nie nalezy. A generalnie level z matryca 4/3 szumi.
czy moglbys to przetlumaczyc na polski, bo nic nie rozumiem?
Kolekcjoner
03-12-2007, 14:53
czy moglbys to przetlumaczyc na polski, bo nic nie rozumiem?
Czytałem ze trzy razy - "bez vodki nie razbierjosz" :lol:.
Obiektyw
03-12-2007, 17:26
He he, moze za malo przecinkow.
Jeszcze raz :
w testach prownawczych 700 i 40d, ten pierwszy zbiera duzo pochwal.
Po pierwsze nowa matryca i zdecydowany skok jakosciowy w porownaniu do pierwszej Alphy. Dobra ergonomia i rozbudowane funkcje, choc niektore zakopane gleboko w menu (to tez tlumaczyc ?).
A z uwag do 40D wskazano, ze odstaje od nowych korpusow konkurencji, bo znowu startuje z nizszej pozycji jezeli chodzi o matryce podobnie jak 30D (trzydziestka miala 8Mpix wzgledem konkurencji z matrycami 10, a teraz 40tka ma 10, podczas gdy inni 12Mpix).
Pod wzgledemm jakosci odwzorowania kolorow, zakresu tonalnego mimo 14 bitow i szczegolow nie ma tez zadnej rewelacji porownujac z 30D. Stad uwaga, ze CMOS z 40D jest jakby matryca z 30tki w ktorym na tej samej powierzchni upakowano po prostu wiecej pikseli. I jescze wielkimi literami : SAMA JAKOSC OBRAZU NIE POPRAWILA SIE TAK ZNACZNIE.
Egzotycznosc SONY ALPHA :
Alpha 100 byla pierwsza lustrzanka pod flaga SONY. Produkt egzotyczny, bo poza zmiana nazwy Konica/Minolta ten aparat nie wniosl nowej jakosci …chyba, ze nowa jakoscia sa artefakty powyzej 400iso. 700tka prezentuje sie lepiej… ale tez jest nowinka w klasie SEMI PRO (setka byla apratem kierowanym do amatorow mimo iz cena byla jak najbardziej « SEMI PRO » przynajmniej na poczatku).
…zgodnie z zydowska zasada, ze rozpoczynamy swietowanie kiedy na niebie pojawia sie gwiazdy.
Pierwsza gwiazda nie wystarcza-bo jest jedna.
Druga gwiazda nie wystarcza, bo przeciez pierwsza gwiazda sie nie liczyla. Wiec dopiera trzecia gwiazda oznacza, ze « pojawily sie gwiazdy ». I mozna swietowac.
krzysiek29
03-12-2007, 20:12
Kilka fotek zrobiłem A700. Napewno jest to klasa 40D.Do pokręteł można się przyzwyczaić. Stabilizacja w body wg mnie utrzyma czasy 3,5 EV! dłuższe i to jest super.
Co do optyki Zaissa ( 16-80) to polecam link http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1037&message=22923097
pozdrawiam Krzysiek
Kolekcjoner
03-12-2007, 20:54
He he, moze za malo przecinkow.
Jeszcze raz :
w testach prownawczych 700 i 40d, ten pierwszy zbiera duzo pochwal.
Po pierwsze nowa matryca i zdecydowany skok jakosciowy w porownaniu do pierwszej Alphy. Dobra ergonomia i rozbudowane funkcje, choc niektore zakopane gleboko w menu (to tez tlumaczyc ?).
A z uwag do 40D wskazano, ze odstaje od nowych korpusow konkurencji, bo znowu startuje z nizszej pozycji jezeli chodzi o matryce podobnie jak 30D (trzydziestka miala 8Mpix wzgledem konkurencji z matrycami 10, a teraz 40tka ma 10, podczas gdy inni 12Mpix).
(....)
Czyli lepiej gdyby 40D miał ućkane więcej mpx, wyższe szumy, niższą prędkość działania i ogólnie gorszą jakość obrazu (bo w tej chwili na podstawie sampli trudno dostrzec przewagę tych 12 mpx) ale na papierze, by to wyglądało ładniej? Nie rozumiem takiej logiki. Ja wolę w zamian większą szybkość, lepszy AF (krzyżowe) niż te megapiksele - wsparte ;) dodatkowo bardzo mocnym filtrem AA.
Co do 14 bit to ciekawe czy DR w Sony będzie ten sam co w 40D? Z tego co mówi mój kolega (miał 30D) to z 40-tki może sporo więcej wydobyć z Raw-ów niż z 30-tki szczególnie jak zdjęcia nie były idealnie naświetlone.
Co do 14 bit to ciekawe czy DR w Sony będzie ten sam co w 40D? Z tego co mówi mój kolega (miał 30D) to z 40-tki może sporo więcej wydobyć z Raw-ów niż z 30-tki szczególnie jak zdjęcia nie były idealnie naświetlone.
Potwierdzam. ostanio bardzo duzo Rawow z 30d i 40d przerobilem i 40d nie przepala i da sie wiecej z cienia bez szumu podciagnac. duzy plus 40tki ale kosztem 12mb plikow - wzrost 50% w stosunku do 30d. 6,5gb juz malo na slub...
A co do A700. Ostatnio bylem w rzeszowskim centrum sony. dali pomacac a700 z gripem i 85/1,4. Moge porownac do mojego 40d+grip + 85L. zdjeci nie mam bo karty nie mieli.
handling oki, duzo wiecej przyciskow - trudno powiedziec czy lepiej niz canon po tak krotkim stosowaniu.
Ogromny brak gornego panela - ja korzystam w swoim wlasciwie tylko z niego wiec juz odpada.
Wizjer z najjasniejszym szklem do A ciemniejszy niz moj 40d - subiektywnie.
Najgorzej ze wszystkiego wypadlo dzialanie. Przy szkle za 5000zl glosny jak tamron 17-50 - nienajszybszy - subiektywnie wolniejszy niz 40d i 85L - co nie jest szcytem predkosci w canonie, dodatkowo szukajacy AF.
Wyswietlacz spuer ostry choc troszke za matowy jak dla mnie.
Przyciski to inny swiat dlatego sie nie wypowiadam.
grip dziwnie profilowany - nie podszedl mi rekojesc za niska palec dolny ucieka - a wasnie to najbardziej ceniklem w gripach ze wydluzaly glowna rekojesc i same byly dlugie i palec maly nie uciekal.
To po krotce tyle. ogolnie zawod. szczegolnie z takim primem na bagnecie.
Co do zdjec to nie wiem..... bedziemy obserwowac w sieci
Ogolnie mam wrazene ze sony tym modelem potwierdzilo swoje aspiracje do posiadania dobrego systemu lecz nie sprostalo wymaganiom - brak doswiadczenia takie moje zdanie. no i cena tez dyskwalifikuje...
Stablilizacja nie wypowiadam sie nie widzialem rezultatow choc to moze byc ta rzecz ktora moze ta puszke w moich oczas uratowac
edit: jutro D3 w rzeszowie road show :)
Zibi1970
05-12-2007, 00:37
trampek,
po twojej wypowiedzi widac ze z gory nastawiles sie anty wiec i widzisz/wyolbrzymiasz jakes tam wady.
ja mam to szczescie ze kolga z pracy biurko obok ma 40 d z 17-40L i mam do porownania takowego canona z a700 i na dodatek e500 i pentax k100.
szczerze to drobnieszy szum miedzy 40d a a700 to jedyna wielka roznica.
a700 z podpieta sigma 17-35 ex chodzi tak samo szybko jak ta 40d z 17-40L, jedyna roznica to cisza przy 40d i zyg zyg przy a700. ta cisz powoduje ze wydaje sie ze ostrzenie jest szybciej. podobne wrazenia mam przy tamronie 28-75 przy canonie vs sigmie ex 28-70 w a700. z jednej strony cisza a z drugie zyg zyg ale predkosc ustawiania af jest porownywalna, ale np taka starowinka 75-300 minolty jest zolwiem przy 70-200 L canona. mysle ze dobrze wykonane nowoczesne obiektywy maja porownywalne af bez wzgledu na system. w systemie M/S zawsze obiektyw bzykal wiec to taki urok minolt/sony.
co do lcd to juz glupota pisac ze jest matowy, w ktorym miejscu ?? zreszta ogolnie przegladanie zdjec na a700 jest znacznie szybsze. przy 40d obraz sie pojawia taki nie ostry i po chwilce jest ostrzony. w a700 jest od razu ok i przewijanie zdjec odbywa sie od razu bez zwloki.
roznice w jasnosci matowki ??? bzdura.
szukajacy AF ?? w a700 masz dwa ustawienia szybkosci af, fast i slow. jeden do normalnego uzytku i drugi do zdjec specjalizowanych np makro czy egipskich ciemnosci. przy ustawieniu fast z wymienionymi wyzej obiektywami nie ma zadnego szukania.
brak lcd na gorze, no coz to tez juz systemowa przypadlosc. minoltowcom nie brakuje go a canonowcom owszem, kwestia przyzwyczajen.
szukajacy AF ?? w a700 masz dwa ustawienia szybkosci af,
sprawdzanie AFa z Zeissem 85/1.4 to lekkie nieporozumienie, ten obiektyw ma tak długie przełożenie, że jakiekolwiek odniesienia do body tracą sens.
Z konkluzjami kolegi trampka nawet nie bede polemizował szkoda palce zdzierac na klawiaturze ;)
Czy ktoś z Was miał okazje pracować lub "testować" Sony?
od 14 pażdziernika mam to body i uzytkowałem je już z wpomnianym przez Ciebie Zeissem 135, ponad to Zeissem 85, 16-80, SALem 70-200/2.8, MAFem 400/4.5 i Sigmą 10-20 - wrażenia jak najbardziej pozytywne.
Obiektyw był zeissa 16-105 (chyba).
16-105 to obiektyw Sony - projektowany przez byłych pracowników Minolty.
W testach niemieckiego "COLOR FOTO" sony A700 otrzymał 85 pkt. Natomiast canon 40d "tylko" 80,5 pkt... Zadziwiająco duża różnica. Oczywiście do testu wzięli go z ob. Zeiss SAL Sonnar 1,8/135mmZA. Myślę, że ten fakt wywindował go tak wysoko w punktacji.
a czy można zobaczyć jakieś zdjęcia? Jedyne które widziałem z A700 było kompromitująco mydlane i zaszumione, ale to było dawno, może coś się zmieniło.
Dajcie sample.
W testach niemieckiego "COLOR FOTO" sony A700 otrzymał 85 pkt.
Dodam tylko ze tyle samo dostał N D2x, C 1D III, więcej ma tylko C 1Ds II (91pkt), nie pamiętam rozkładu za co ile pktów.
Dajcie sample.
Jako że nie gustuje w fotografii tablicowej ani lupowej to dam tylko tyle ;)
SAL70200/2.8, ISO400, t=1/2000, f/7.1 wołany z RAWa softem firmowym
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://img209.imageshack.us/img209/5229/0022km3.jpg)
Zeiss 16-80, ISO160, t=1/2000, f/7.1 wołany z RAWa softem firmowym
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://img146.imageshack.us/img146/4593/0031ra1.jpg)
SAL70200/2.8, ISO400, t=1/8000, f/2,8 wołany z RAWa softem firmowym
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://img146.imageshack.us/img146/7509/dsc0107322df3.jpg)
no, może cię się po pastwić trochę ;)
Kolekcjoner
08-12-2007, 18:34
Tompac po kiego czorta mamy się pastwić? Po nowych premierach jest wysyp "krucjat" na forum. Dosłownie odnoszę wrażenie jakby niektórzy mieli udziały w firmach których aparaty posiadają.
To że Sony to przyzwoity aparat to widać bez specjalnych testów i bez cytowania sponsorowanych gazet jak Colorfoto. Jest to jedno z najmniej obiektywnych źródeł jakie można przytoczyć. Sama metodologia ich testów jest idiotyczna, bo porównywanie wszystkiego ze wszystkim po prostu mija się z celem, a już zupełnie (w czym niemcy się lubują) próba szufladkowania sprzętu cyferkami.
Tompac po kiego czorta mamy się pastwić? Po nowych premierach jest wysyp "krucjat" na forum. Dosłownie odnoszę wrażenie jakby niektórzy mieli udziały w firmach których aparaty posiadają.
To że Sony to przyzwoity aparat to widać bez specjalnych testów i bez cytowania sponsorowanych gazet jak Colorfoto. Jest to jedno z najmniej obiektywnych źródeł jakie można przytoczyć. Sama metodologia ich testów jest idiotyczna, bo porównywanie wszystkiego ze wszystkim po prostu mija się z celem, a już zupełnie (w czym niemcy się lubują) próba szufladkowania sprzętu cyferkami.
To przytocz obiektywne, z dowodami, że niesponsorowane... ;)
bez cytowania sponsorowanych gazet jak Colorfoto. Jest to jedno z najmniej obiektywnych źródeł jakie można przytoczyć.
Tak to można każdego błotem obrzucić, chyba każdy większy producent zaprasza 'za swoje' dziennikarzy na różne imprezy - jakoś się nie dopatrzyłem aby po takiej imprezie rosła fala pochwał pod konkretnym adresem - zauważyłem za to, że na wynik testów przede wszystkim rzutują upodobania testującego - jeśli na co dzień śmiga Canonem to wyrób Canona jest punktem odniesienia, jeśli Nikonem to Nikon - do dziś pamiętam uwagi testującego pod adresem obiektywu minolty, że ma babola w postaci braku pierścienia nastawienia liczby przysłony, chyba łatwo się domyśleć czego używał na co dzień ;)
Spokojnie można zrobić ranking czego ożywają w danej redakcji ;)
tompac, dobre sample - dzięki.
A może coś w oryginalnej wielkości? Tak to trochę trudno powiedzieć co z puszki wyszło. Daj linka.
Kolekcjoner
08-12-2007, 22:59
Tak to można każdego błotem obrzucić, chyba każdy większy producent zaprasza 'za swoje' dziennikarzy na różne imprezy - jakoś się nie dopatrzyłem aby po takiej imprezie rosła fala pochwał pod konkretnym adresem - zauważyłem za to, że na wynik testów przede wszystkim rzutują upodobania testującego - jeśli na co dzień śmiga Canonem to wyrób Canona jest punktem odniesienia, jeśli Nikonem to Nikon - do dziś pamiętam uwagi testującego pod adresem obiektywu minolty, że ma babola w postaci braku pierścienia nastawienia liczby przysłony, chyba łatwo się domyśleć czego używał na co dzień ;)
Spokojnie można zrobić ranking czego ożywają w danej redakcji ;)
Wiesz po prostu wyniki tych ich testów nie pokrywają mi się (zresztą nie tylko mnie) z rzeczywistością. Nie podejrzewam ich o brak inteligencji, umiejętności lub dywersję więc ..... ???? Do tego reklamy jak koń producenta, którego wyroby się testuje. Cóż każdy ma prawo sam decydować co czyta i na jakiej podstawie wybiera sprzęt. OK. No offence :D.
Spokojnie można zrobić ranking czego ożywają w danej redakcji ;)
Mam teraz pod ręką lustrzanki Canona, Nikona, Pentaxa, Sony
i się cholera zastanawiam, czego my w redakcji używamy?
Mam teraz pod ręką lustrzanki Canona, Nikona, Pentaxa, Sony
i się cholera zastanawiam, czego my w redakcji używamy?
Jak to czgo ? :) lustrzanek Canona, Nikona, Pentaxa, Sony.
tompac, dobre sample - dzięki.
A może coś w oryginalnej wielkości? Tak to trochę trudno powiedzieć co z puszki wyszło. Daj linka.
RAW pierwszego obrazka - chyba nie bedzie problemu z otwarciem ;)
www.alfaklub.pl/A700/DSC01066.ARW
Wiesz po prostu wyniki tych ich testów nie pokrywają mi się (zresztą nie tylko mnie) z rzeczywistością.
To co te 4,5pkt przewagi to zbyt dużo? Wbudowana stabilizacja, o niebo lepszy monitor, dodatkowe 2MPx to za mało na tą różnice?
Mam teraz pod ręką lustrzanki Canona, Nikona, Pentaxa, Sony
i się cholera zastanawiam, czego my w redakcji używamy?
proponuje przemyśleć najpierw moje intencje (z cytatu) a potem zastanowić się nad własną odpowiedzią, do 2 kwietnia trochę daleko - ciężko się będzie wyłgać prymaprylisowym żartem ;)
Kolekcjoner
09-12-2007, 14:39
(...)
To co te 4,5pkt przewagi to zbyt dużo? Wbudowana stabilizacja, o niebo lepszy monitor, dodatkowe 2MPx to za mało na tą różnice?
(....)
A co to znaczy 4.5 pkt przewagi?
A jak dla mnie ważniejsza jest stabilizacja w szkłach, a dla igrekowskiego znów krzyżowe po bokach, a ixiński robi zdjęcia w kościołach i dla niego znów ważny jest tryb silent? A może to chodzi o jakość obrazu? Może dla zetowskiego lepsze są kolory z canona albo picture styles, którymi w łatwy sposób może osiągnąć zadowalające efekty bez robienia doktoratu z PS-a? Tylko jak się przekłada jakość odbioru koloru na te 4.5 pkt? A może ktoś woli lepsze jpg-i z puszki (nie wiem może, któreś body robi lepsze?), te 4 punkty też na to odpowiadają? A może dotyczy to szybszego AF-a??? Z jakim szkłem?
Tompac to stary wyga z KKM, do tego uparty i go nie przekonacie. Już troszkę go znam a zdjęcia facet robić naprawdę potrafi. Dla mnie akurat stabilizacja w body czy lepszy monitor nie decydują w sposób definitywny o klasie korpusu, są tylko przydatne. W tym co decyduje to obecnie rządzi Nikon i takie są dla mnie fakty. A700 to może być cudo dla ludzi z KKM i wcale mnie to nie dziwi. Oni nie mają jeszcze profi body, więc nie mają punktu odniesienia. Tompac z PS-a pewnie by mógł doktorat zrobić, więc zdjęcia ruszane nawet "tylko" firmowym programem przez Niego aż tak mnie nie ruszą. Zresztą patrząc po parametrach miał piękne światło a to baaardzo ułatwia pokazanie ładnych zdjęć. Ja szukam aparatu dającego sobie radę w szarudze deszczu i ciemnościach kościelnych. D300 i D3 rządzi i basta. ;)
Tak szczerze mowiac to przesadny zachwyt ta puszka wydaje mi sie lekko nierozsadny, to najnowsza premiera(yyy...rozpaczliwy skok?) firmy ktora lekko odstawala i na ktora konkurencja(a raczej jej znienawidzeni ksiegowi) jeszcze nie odpowiedziala;)
Sony nadal jest... hmmm smieszna alternatywa dla profi, ale - daje sobie lapy uciac, ze w najblizszych 3-4 latach bedzie baaardzo mocna alternatywa dla obozu czerwono-zoltych.
Jesli chodzi o szkla, to leci niezle. Ok - ceny moze wyzsze niz u konkurencji, ale jak wiemy - kazdy jak zobaczy roznice zaplaci wiecej. A puszki - to tylko kwestia czasu.
ps
w sumie, to smutne, ze dla Canona i Nikona konkurencja nie bedzie Minolta czy Pentax tylko Sony.
a ja mysle ze S700 zrobila lekkiego stresa wszytkim bez wyjatku czy Nikon lub Canon dla mnie plus wielki to szkła Zeissa:)
Kolekcjoner
15-03-2008, 20:25
a ja mysle ze S700 zrobila lekkiego stresa wszytkim bez wyjatku czy Nikon lub Canon dla mnie plus wielki to szkła Zeissa:)
Ja się nie czuję tym jakoś specjalnie zestresowany :).
Moze to i nie na temat ale jak sie ma taki "zejs" 135 1.8 do canona 135 2.0? Spora roznica w jakosci?
///edit
A "zejs" 85 1.4 do canona 85 1.2 ?
Spora roznica w jakosci?
przy stalkach, w tej klasie cenowej ciężko oczekiwać jakieś zasadniczej różnicy w jakości, nawet jeśli jest jakaś różnica to tylko do wychwycenia przez automat na tablicach testowych. przy takich obiektywach to już nie ma co patrzeć na rozdzielczość (na ten przykład) a na sposób oddawania nieostrości, nie wiem jak 135ki a ale 85ki zarówno Zeissa jak i Canona robią to w sposób podobny - szczyt marzeń to nie jest ale ... ;)
Wszyscy te sloiki wrecz gloryfikuja wiec myslalem ze jest ku temu jakis powod : ).
Wszyscy te sloiki wrecz gloryfikuja wiec myslalem ze jest ku temu jakis powod : ).
a to sie tyczy chyba wszystkich systemów i drogich stałek ;)
Cześć Tompac :)
Ja wiem w jakim celu tutaj jesteś :):):)
Ja wiem w jakim celu tutaj jesteś :):):)
sadzisz że przechodze? ;)
Moze to i nie na temat ale jak sie ma taki "zejs" 135 1.8 do canona 135 2.0? Spora roznica w jakosci?
///edit
A "zejs" 85 1.4 do canona 85 1.2 ?
--
pracowałem na Zeiss 85/1.4 i A700, dobre szkło, jednak bez rewelacji...
porównałbym je np. z 85/1.8 do 85/1.2L II nieco mu brakuje. to samo ze 135.
wieczorkiem może uda mi się wrzucić parę sampli z Zeiss 85/1.4
a tak na prędce, mój pierwszy "testowy" strzał S ALFA 700 + Zeiss PLANAR T* 85mm f1.4
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://imageshack.us)
do 85/1.2L II nieco mu brakuje. to samo ze 135.
w której kwestii? optycznej? mechanicznej? bo jedyne czego sie mogę doszukać to różnicy w kulturze pracy - wiertarka robi swoje :(
Kolekcjoner
13-04-2008, 21:56
w której kwestii? optycznej? mechanicznej? bo jedyne czego sie mogę doszukać to różnicy w kulturze pracy - wiertarka robi swoje :(
No a światło ;)?
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.