Marcin K
26-11-2007, 12:13
Witam serdecznie,
Mam taki mały problem,
Wymyśliłem sobie, że w tych właśnie miesiącach zimowych chciałby pobawić się w studio.
Interesują mnie portrety. Od razu zaznaczę, że portrety robie w plenerze i nigdy nie robiłem zdjęć studyjnych. Dodatkowo nie znam się zbytnio na sprzęcie studyjnym. Trochę tam teorii, ale myślę, że to za mało.
Wymyśliłem sobie, że może ktoś ma dostęp do studia (Warszawa) i mógłby mnie wspomóc.
Chodziłoby mi o udostępnienie studia, tak abym mógł porobić sobie zdjęcia. Jako że tak jak wspominałem w tym temacie jestem lama, to dobre rady na miejscy, podczas kiedy będę robił zdjęcia były mile widziane, żeby nie powiedzieć bardzo istotne.
Co do gratyfikacji to jestem otwarty na propozycje. Może być:
- $
- pomoc/asysta przy kogoś sesjach (przynieś, wynieś, pozamiataj,potrzymaj…)
- mam koleżanki, które z chęcią by zapolowały
- inne
Szukałem czegoś takiego tu i nie mogłem znaleźć.
Co o tym myślicie?
Chętnych proszę o odpowiedź tu, na PM, czy na emaila marcin.kasinski@gmail.com
Mam taki mały problem,
Wymyśliłem sobie, że w tych właśnie miesiącach zimowych chciałby pobawić się w studio.
Interesują mnie portrety. Od razu zaznaczę, że portrety robie w plenerze i nigdy nie robiłem zdjęć studyjnych. Dodatkowo nie znam się zbytnio na sprzęcie studyjnym. Trochę tam teorii, ale myślę, że to za mało.
Wymyśliłem sobie, że może ktoś ma dostęp do studia (Warszawa) i mógłby mnie wspomóc.
Chodziłoby mi o udostępnienie studia, tak abym mógł porobić sobie zdjęcia. Jako że tak jak wspominałem w tym temacie jestem lama, to dobre rady na miejscy, podczas kiedy będę robił zdjęcia były mile widziane, żeby nie powiedzieć bardzo istotne.
Co do gratyfikacji to jestem otwarty na propozycje. Może być:
- $
- pomoc/asysta przy kogoś sesjach (przynieś, wynieś, pozamiataj,potrzymaj…)
- mam koleżanki, które z chęcią by zapolowały
- inne
Szukałem czegoś takiego tu i nie mogłem znaleźć.
Co o tym myślicie?