Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Sesja fotograficzna-perkusja i perkusista

Obiektyw
14-10-2007, 23:11
Prosze o porade w hydepark-u, zeby nie smiecic.
Troche nieoczekiwanie ze wzgledu na moja prace w wydawnictwie (jestem grafikiem) bede nadzorowal sesje fotograficzna perkusisty do albumu o nauce gry na perkusji. Sesje ma obsluzyc zamowiony fotograf (niestety znam i niestety "niedoceniam zdjec tego pana").

Z tego wzgledu, ze bede to potem tez skladal, mam prawo (...i nakaz szefa) do robienia zdjec ilustracyjnych i ewentualnych backupow zdjec dotyczacych techniki gry a takze montazu perkusji tradycyjnej i elektronicznej.
Bede wdzieczny za wszelkie porady co kadrow, optyki itd. wszystkich tych, ktorzy maja doswiadczenia w fotografowaniu perkusistow. Chodzi o uwagi typu: co wychodzi efektownie, czego unikac itd.

Nie mam wplywu na wynajecie studia i uzytego oswietlenie-to jest w gestii fotografa. Myslalem zeby oprocz fotek z reki pokombinowac troche z fotkami ze statywu gdzie widoczny bedzie instrument a czlowiek i paleczki beda "ruszajaca sie masa". Notuje sobie te pomysly do harmonogramu sesji. Bedzie trwala jeden dzien i nie ma mowy o sesji poprawkowej.

Ogolnie bede wdzieczny za wszelkie porady. Zwlaszcza tych z was, ktorzy w zyciu byli juz zmuszani dostosowac sie do systuacji nie wiedzac wczesniej w jakich warunkach przyjdzie robic fotografie.

Stawka dla mnie jest dosyc wysoka bo chodzi o perkusistow sesyjnych Stinga i Petera Gabriela. Dobrze byloby sie wykazac.

rolaj
14-10-2007, 23:29
Ciekawe wydawnictwo, w którym za nadzór merytoryczny (chyba że źle zrozumiałem, co napisałeś) nad dość specyficzną sesją zdjęciową odpowiada grafik. Kim w końcu jesteś? Jeśli facetem od backupu, to zostaw całość fotografowi. Jeśli zapoznanym fotografem, który wykonuje zajęcie grafika, to zrób to sam. Rzeczywiście, "dobrze byłoby się wykazać" samemu a nie przez podważanie innych i szukanie rad u innych. Możesz sam udowodnić, że nie warto doceniać zdjęć "tego pana".