PDA

Zobacz pełną wersję : S5 Is / G9 Is / 400d



jad03
20-09-2007, 18:10
Jestem zupelnym amatorem dotychczas uzywajacym analogowego aparatu Canon model chyba 300 (prosta lustrzanka w kazdym razie). Chce zmienic moj analog na aparat cyfrowy i moge wybrac sobie cos na urodziny:

S5 IS lub G9 IS lub 400D z obiektywem standardowym (ewentualnie Nikon P5100 ale Nikona nigdy nie mialem wiec pewnie zostane przy Canonie).

Aparatu uzywam wylacznie w trybie automatycznym, chcialbym aby wychodzily super zdjecia i dobrze byloby aby migawka byla mozliwie szybka (glownie chodzi mi o zdjecia robione dzieciom w ruchu). Fotorgafuje glownie przyrode i moje dzieciaki.

Mam dwa kryteria:
- super zdjecia (kolory / ostrosc)
- latwosc robienia zdjecia - interesuje mnie tylko tryb automatyczny
- cena nie gra roli bo to prezent bedzie
- wielkosc aparatu nie ma wielkiego znaczenia ale jesli sa dwa tej samej jakosci to wybieram mniejszy

Wydaje mi sie, ze najlepsze zdjecia beda wychodzily z Canon 400D (sposrod wymienionych aparatow) ale jesli ta sama jakosc i wygode (walory uzytkowe) bede mial uzywajac czegos o mniejszych wymiarach np. G 9 to wole mniejszy aparacik.

Prosze ekspertow o porade.

tom517
20-09-2007, 18:47
Jesli nie chcesz w pszyszlosci dokupywac obiektywow to proponuje S5 ma super obiektyw 12x zoom, w miare jasny, wyglada porzadnie, znajomy ma i sie zachwyca (wybral ze wzgledu na obiektyw). Tu nie masz mozliwosci zmiany obiektywu z jednej strony jest to wada, z drugiej zaleta (finansowa). W przypadku 400D tylko kitowy obiektyw, to szkoda body, fakt ze z 400 masz nieograniczone mozliwosci rozbudowy, ale to juz studnia bez dna..

daszek
20-09-2007, 18:53
Jezeli interesuje Cię tylko tryb auto, to polecam G9.
Jezeli potrzebujesz zoom to jak pisal przemowca kup s5.

400D nie kupuj bo z trybu auto nie będziesz zadowolony, w ten aparat trzeba wlozyc umiejętności i kase w obiektywy, bo kit jest niewystarczający.

pmagdalena
20-09-2007, 19:46