PDA

Zobacz pełną wersję : dot. Canon EF 50/1.8II - ostrzenie na nieskończoność

a21031979
12-09-2007, 11:47
"odległość hiperfokalna to najbliższa od aparatu odległość dobrego ostrzenia, przy nastawieniu ostrości na nieskończoność"

jak ustawić ostrzenie na nieskończoność dla obiektywu 50/1.8II? (brak skali, jestem poczatkujący - proszę o wytłumaczenie)

a jak to wygląda dla KIT-a 18-55 mm?

firley
12-09-2007, 11:55
w 50mm 1.8 masz nastawione na nieskończoność wtedy gdy "mordka" jest schowana.
A co do kita, to nie miałem go w ręku. niema on skali?
Przestaw na MF, pokręć pierścieniem ostrości i będzie wszystko jasne.

a21031979
12-09-2007, 12:02
przy kicie na jakiej ogniskowej - 18 czy 55 jest ostrzenie na nieksońzoność? nie znam się na tym kompletnie
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
jaka mordka w 50??? przecież to nie zoom - jaka mordka się chowa?

chavez
12-09-2007, 12:08
Odległość hiperfokalna nie jest przy nastawieniu ostrości na nieskończoność przecież...

a21031979
12-09-2007, 12:10
a ja pytam o co innego:

przy kicie na jakiej ogniskowej - 18 czy 55 jest ostrzenie na nieskończoność?

akustyk
12-09-2007, 12:12
a ja pytam o co innego:

przy kicie na jakiej ogniskowej - 18 czy 55 jest ostrzenie na nieskończoność?

kazdej

a21031979
12-09-2007, 12:13
bu :( nie widać że jestem zielona??

może obszerniej - proszę powiedzieć jak się ostrzy na nieskończoność :confused:

chavez
12-09-2007, 12:18
Przy każdej.
Pierścień zoomu (nastawiasz 18mm do 55mm) chodzi niezależnie od pierścienia ostrości (tego sprzodu) którym możesz sobie ustawić ostrość jaką chcesz - jak pierścień jest schowany, czyli najbardziej wkręcony do wnętrza obiektywu to jest ustawiony na nieskończoność.
Mamiętaj o przestawieniu przełącznikiem na obiektywie z AF na MF.

APP
12-09-2007, 12:22