Zobacz pełną wersję : Canon leci w kulki ??
Złożyłem wniosek o zwrot 310zł za mojego 400D w lipcu, do dzisiaj nie dostałem należnego mi zwrotu. Oczywiście nie pisał bym wątku tutaj z tego powodu tylko zadzwonił do Canon Polska i pogadał :twisted:
Jednak mój misterny plan nie doszedł do skutku, ponieważ strone www.canon.pl czy też www.canon.com.pl nie działa :) - jak na ironię
Więc mam do was prośbę jak i pytanie, prosze o podanie jakiegoś nr kontaktowego z Canon Polska :)
A jak tam u was z zwrotami ??
Arche121
07-09-2007, 16:38
ja na swój zwrot takze czekałem długo,po czasie przysłali grzecznie na konto.
Musisz uzbroic sie w cierpliwosc.
Ja również długo czekałem za zwrotem, wiec wrzuć na luz. Jak przesłałeś im wszystkie wymagane dokumenty to napewno kase Ci zwrócą
sniper88
07-09-2007, 16:58
Ja dostalem po rownym miesiacu od wyslania formularza.
Było napisane, że po upływie miesiąca należy skontaktować się z Canonem :P
Czkeć.. łatwo wam powiedzieć - siano mi potrzebne
Hubert01
08-09-2007, 11:37
ja czekałem dwa miesiące:D
piszczal
08-09-2007, 13:50
powyżej miesiąca nalicz karne odsetki :-)
Ja już czekam ponad dwa miesiące i nic. Wiem, że na 99% zwrot dostane więc cierpliwie czekam, ale i tak zachowanie Canona nie fair. Zwłaszcza, że wysyłałem majle do Canon Polska oraz drugi z tej strony, gdzie się sprawdza statut zwrotu i olewka - żadnej odpowiedzi :-((
Moze to zalezy od tego gdzie sie mieszka? Ja dostalem przelew po... 2 (slownie dwóch) tygodniach :D
pmagdalena
11-09-2007, 11:33
A mi obie strony działaja
Moze to zalezy od tego gdzie sie mieszka? Ja dostalem przelew po... 2 (slownie dwóch) tygodniach :D
Jak jesteś z UK to szybciej.
==
Dzwoniłem do pani na infolinię canona (nową - bezpłatną) to odesłała mnie pod numer działu promocji gdzie nikt kurna nie odbiera:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
nic tylko ich powiesić za jaja i do japoni odesłać
Ja aparat kupiłem 25.08.2007. Następnego dnia wysłałem wszystko zgodnie z opisem listem priorytetowym do Irlandii. 14.09.2007 cierpliwość mi padła :)), tym bardziej że nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem.
Napisałem maila po angielsku do : Marie.Quinn@ir.cpginc.com (Canon Customer Service Team ). Po tygodniu dostałem maila, że diecezja :) już zapadła i mam w ciągu 20 dni dostać kasę. Na razie czekam ...
Może też tam napisz ?
Pozdrawiam
Rafał
Ja aparat kupiłem 25.08.2007. Następnego dnia wysłałem wszystko zgodnie z opisem listem priorytetowym do Irlandii. 14.09.2007 cierpliwość mi padła :)), tym bardziej że nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem.
Napisałem maila po angielsku do : Marie.Quinn@ir.cpginc.com (Canon Customer Service Team ). Po tygodniu dostałem maila, że diecezja :) już zapadła i mam w ciągu 20 dni dostać kasę. Na razie czekam ...
Może też tam napisz ?
Pozdrawiam
Rafał
Rafał mam do Ciebie prośbę. Możesz podesłać mi ten list bo nie jestem biegły w angielskim bardzo a muszę też wysłać. U mnie wytuacja wygląda tak, że kupiłem aparat 22.VIII jakieś dwa dni później w piątek wysłałem dokumenty. Był taki problem, że jak wypełniałem formularz na stronie to nie mogłem go wydrukować i musiałem wypełnić ponownie już z innym numerem. Dołączyłem karteczkę z informacją o tym w kopercie. Do tej pory nie dostałem żadnej informacji co się dzieje. Nie miałem czasu się tym zajmować, ale teraz muszę. W końcu 310zł nie leży na ulicy.
rzepek to, ze kilka razy wypelniales formularz nic nie szkodzi (sam mialem dokladnie taki sam problem jak Ty, i kasa doszla). Jednak maila napisz, bo to deczko za dlugo juz nie zwracaja kasy.
Obiektyw
04-10-2007, 02:00
Do mnie nie doszedl zaden mail z potwierdzeniem.
Formularz i kody (po uwczesnym skopiowaniu) wyslalem poleconym z potwierdzeniem odbioru. Potwierdzenie nigdy do mnie nie doszlo. Czek z suma zwrotu dotarl do mnie po prawie dwoch miesiacach kiedy przygotowalem juz gruby plik z listem i kopia formularza, i kodow.
...rownoczesnie Canon "wyjechal" z promocja 400d do konca sierpnia... a teraz z tego co widze sa kolejne zwroty przy zakupie 40d i szkiel. Pewnie nie wyrabiaja z obrobka poczty. To jedyne rozsadne wytlumaczenie.
Ja dzisiaj wysłałem majla do Paniw Iraldiiz ajmującej się casbackiem. Aparat kupiłem w kwietniu, po miesiącu dostałem automatycznego majla,ze niedługo powinienem miec pieniędze... i nic. oj, wkurze się jak nie odpisze...
"Hello. .IV 2007 i bought body of Canon 400D. I was entitled to be given a refund ( 1st cashback). I sent all required documents to Irland. After I had sant that, I got an automatically-sented email from Canon, and I was informed that in the near future I will be given my money back. It was about a few months, but I still don't have that money. I want to know what happened. I am looking forward to fast reply and explanaition."
pmagdalena
06-10-2007, 13:37
ja dostałam 28 sierpnia potwierdzenie ze mój przelew jest realizowany a kasy nadal nie ma
dzwonie do nich w poniedzia.łek bo mnie szlag trafia
Lepiej niech obiza cene niz maja robic takie popieprzone promocje
copymaker
07-10-2007, 01:06
Ja czekam już 2 miesiące i z maili jakie wymieniłem z Marie Quinn wynika, że nie mają mojego zgłoszenia w swojej bazie.
Z ostatniego maila wynika, że chyba dostanę kasę, ale muszę jej przesłać mailem moje dane, numery seryjne sprzętu i jeśli mam to kopie formularzy...
Te ostatnie niestety zaginęły mi w akcji, ale mam nadzieję, że mimo wszystko uda mi się odzyskać cashback... bo mam tego z 1500zł...
pmagdalena
09-10-2007, 17:13
Ja właśnie dzisiaj dostałam swój zwrot a juz przestałam wierzyć że go otrzymam
ufff 300zl to może nie majątek ale dla mnie to i tak spora kasa
Witajcie...
ja mam trochę inny problem.
Zakupiłem w Niemczech body 30D, a w Polsce 430EX.
Wszystkie kody zapakowałem do jednej koperty, dwa zgłoszenia (nie zrobiłem na jednym, ponieważ sprzęt był z innych sklepów) i inne wymagane dokumenty.
Wszystko to wysłałem w jednej kopercie do Irlandii.
Miesiąc temu dostałem maila, że zostanie zwrócona mi kasa za lampę, a o body nie było wogóle mowy.
Pisałem do nich dwa razy bezpośrednio z formularza i nie dostałem odpowiedzi.
Dzisiaj dostałem kasę tylko za lampę.
Co robić dalej?
mnie zaraz krew zaleje czekam już ponad 2 miechy, i normalnie może bym się nie niecierpliwił ale ta kasa jest mi pilnie potrzebna
dickory dare
09-10-2007, 19:26
ufff 300zl to może nie majątek ale dla mnie to i tak spora kasa
dostałaś 300zł zwrotu? u mnie przez prowizję było 290 :-?
Właśnie dostałem :
14:54:52 09-10-2007 Przelew na rachunek 370.00
Nadawca CONTINENTAL PROMOTION INT. LTD
TIPPERARY
CO. TIPPERARY
Tytuł przelewu //REF 84338C0526539 CANON EOS 20TH
ANN CASH BACK CREF 084338C0526539
DEDUCTED CHARGES PLN20,
Oczywiście potrącili 20zł. Ściema a nie 390zł cashback!
Na dniach będę wysyłał CashBack za 85/1.2 - ciekawe ile to potrwa ;)
Kolekcjoner
09-10-2007, 20:17
(...)
Oczywiście potrącili 20zł. Ściema a nie 390zł cashback!
(...)
Mocne słowa jak na bzdurne 20 zł, które zresztą zabrał Ci Twój bank. Zresztą nie każdy bank pobiera tę prowizję.
Nie chodzi o 20zł, chodzi o zasadę.
Teraz doczytałem że bank może potrącić opłatę :/ No cóż :(
Chyba jednak opłaca się występować o zwroty przy większych kwotach :)
Ja kupiłem 28 czerwca 30D + 17-85 is i zwrot za ten zestaw był 970 PLN :D
Oczywiście naczekałem się ok. 1,5 miesiąca, ale dostałem zwrot -20 PLN które PKO BP zabrało :(
!!! Łączenie podwójnego wpisu !!!
Czy nie wiecie może czy sprzęt kupiony od sprzedawcy, który kupuje bezpośrednio w Japonii (a nie w Canon Polska lub w Niemczech) też jest objęty promocją CashBack?
Man on the hour
10-10-2007, 07:37
Z tym Cashback to różnie bywa. U mnie po wysłaniu dokumentów, dość szybko było w statusie, że jest w trakcie realizacji. Ale potem długo cisza, chyba ze 2 miesiące. Nie chciałem już czekać i napisałem maila do Canona. I nagle za 3 dni pieniądze trafiły na moje konto. Może to przypadek, ale jak akurat bardzo rzadko wierzę w przypadki.
Więc może to będzie podpowiedź dla tych długo oczekujących.
Pozdrawiam.
ja ich dziś równo w mailu zbeształem i co kaska zaraz przyszła
ale te 20 zł pobrane przez mój bank, przegięcie to powinien wysyłający pokrywać
michaelx
11-10-2007, 09:23
U mnie siedem tygodni
grimaldi
11-10-2007, 10:13
hmm Wes spokojnie jesli wniosek zlozyles i dobrze wypelniles wszystkie pola to na 100% otrzymasz zwrot ja czekalem 3 miesiace i w koncu przyslali wiec niema sie co denerwowac poczekaj a na pewno dostaniesz :) pozdrawiam
Wczoraj dostałem list od Canona, w któym proszą o podanie prawidłowych danych konta i banku, bo nie mogą przelać mi kaski. Wysłałem im dzisiaj i czekam na pieniądze. Dziwne bo nie otrzymałem od nich żadnego maila wcześniej, od razu list.
czlowiekmpp
15-10-2007, 09:22
Witam wszystkich :D własnie otrzymałem zwrot. O tyle się cieszę że nie dostałem żadnego maila wcześniej że dotarły papiery. Na dodatek wysłałem wszystko bez zrobienia sobie kopii czyli nie miałem numeru formularza który wypełniałem w internecie. Po prostu wydrukowałem i wysłałem myśląc że jakieś potwierdzenie przyjdzie zaraz na maila. Nie przyszło nic i po chyba 2 miesiącach dwa dni temu patrzę kasa jest :-) badzcie dobrej myśli tak jak i ja jestem zwłaszcza teraz kiedy moja malutka córeczka walczy o życie w szpitalu
a moze ktos bedzie mial jakas rade w takim oto temacie kaszbakow; nabylem szklo (180/3.5), na stronie ogolnej o promocjach kanon pisze ze kaszback w wysokosci 70 eurasi nalezy sie. na to wiec patrze na storne holenderska (szklo nabyte w hujlandii) - szklo nie jest wymienione w liscie kaszbakow, to samo na stronie polskiej.
eee? to sie nalezy kaszback czy niekoniecznie??
Ja otrzymałem zwrot po 3 miesiącach i nie licz na pełną kwotę ale odejmij koszt przesyłki na konto z zagranicy -20zł. Jeśli chodzi o tel to jest na ich str ale nie warto ślęczeć na tel 30 min a i tak szanse że ktoś łaskawie podniesie słuchawkę są nikłe. Mi się udało za 10 razem (jestem wytrwały) ale usłyszałem odpowiedź że trzeba dzwonić do Irlandii i za bałagan w Polsce nikt nie odpowiada bo to wina Irlandii i że wszyscy czekają na zwroty. Zdobyłem numer do guru w Polsce od canona ale i ten nie był łaskaw odebrać mojego tel choć dzwoniłem przez 2 tygodnie regularnie. Dowiedzieć się czegoś od canona to wielka sztuka, wcześniej miałem nikona i tam zawsze można było się dodzwonić. Oczywiście nie żałuje zmiany firmy a jedynie kiepskiej obsługi, która ma się nijak do pozostałej części Europy.:roll:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.