PDA

Zobacz pełną wersję : [update] Digital Photo Professional 1.6.1

gietrzy
29-03-2005, 11:55
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadIndexAct

skrzat
06-10-2005, 21:46
http://consumer.usa.canon.com/ir/controller?act=DownloadDetailAct&fcategoryid=314&modelid=10598

Wyszła właśnie wersja Digital Photo Professional 2.0.3 dla Maca i Win
- Podobno w porównaniu do wersji 1.6.1, dla starszych aparatów dodano sporo nowych funkcji.
- Dodano obsługę 1D Mark II N, 5D oraz D30 :)

Inne zmiany:

- Sharpening can be previewed in DPP for the first time. The RAW image adjustment palette now has a 0-10 sharpening scale, with the effect applied in near-real time in the preview window. The RGB image adjustment palette also includes a sharpening function now, with a 0-500 scale.

- A new Quick Check Tool enables photos to be previewed faster by rendering them at 50% resolution.

- The 1,2,3 Checkmark function allows photos to be ranked.

- New folders can be created in the folder navigator at left in the main window.

- The Stamp Tool now has a mode somewhat similar to Photoshop's Healing Brush: brush in the area containing the dust or other defect and DPP attempts to blend the surrounding area into the trouble spot. There are two different modes, one for cloning away detritus that is lighter than the surrounding area, and another for dealing with unwelcome guck that is darker than the surrounding area.

- The Transfer to Photoshop command is back, or rather it's once again available outside the Batch dialog (in addition to Batch). In DPP 2.0.3, it's lurking under the Tools menu.

- The list of working colour spaces has grown to five, and now includes Apple RGB and ColorMatch RGB in addition to sRGB, Adobe RGB and Wide Gamut RGB.

- An option to choose between Relative Colorimetric and Perceptual rendering intents has been added to the CMYK simulation profile preferences (instead of Perceptual only, as before).

- Batch processing dialogs can now be set to automatically close once processing is complete.

bofoto1
07-10-2005, 17:08
A gdzie można kupić albo pociągnąć trial Digital Photo Professional?

gietrzy
07-10-2005, 19:13
A gdzie można kupić albo pociągnąć trial Digital Photo Professional?
Poproś kogoś kto ma 1D2/N,Ds2, 20D, 350D o przepalenie płytki z softem, później ściągnij plik z linka w poście #2.

skrzat
08-10-2005, 23:18
Przecież można ściągnąć i zainstalować EOS Viewer Utility i potem update do DPP i gotowe :) Pełna wersja :) Żaden trial :)

akustyk
09-10-2005, 01:09
no wlasnie. ja mam tak sciagniete ze strony Canona. jak ktos potrzebuje, to udostepnie paczke z masowym updatem softu Canona (w tym nowy ZoomBrowser i DPP)

albo mozna sobie poszukac pliku: K5501ENX.exe (39 510 kB). przez google albo filesearching.com

Auwo
09-10-2005, 09:14
Akustyk jesteś pewien, że to ten plik który podałeś ?
Ja ściągnąłem ze strony Canona plik o nazwie k590denx.exe (45 685 kB) i jest to wersja 2.0.3.7 DPP

Venio
09-10-2005, 09:45
ejj albo ja jestem jakiś głupi albo tam tego programu nie ma :D sciągnąłem tez k590denx.exe i ... kurde gdzie to jest :P

Auwo
09-10-2005, 09:53
Venio - musisz mieć zainstalowaną jakąkolwiek wcześniejszą wersję DPP - plik którego nazwę podałem to upgrade ;) Zrób tak jak napisał @skrzat EOS Viewer i potem k590....

Venio
09-10-2005, 10:05
sorry ale znowu głupie pytanie... to mam sciagnąć?
http://software.canon-europe.com/software/eos_viewer_utility_updater_for_windowss20952.asp

Auwo
09-10-2005, 10:11
Venio - najpierw to co podlinkowałeś i zainstaluj i potem uruchom k590...