Zobacz pełną wersję : Kupno EOSa 400D body do osprzętu od EOSa 50e
Witajcie :)
Jestem nowym użytkownikiem, który ma pewien dylemat przed zakupem lustrzanki cyfrowej :) Posiadam lustrzankę Canona EOS 50e oraz taki oto osprzęt do niej:
- obiektyw Canon ZOOM LENS EF 28-80, 1:3.5-5.6
- teleobiektyw SIGMA DL ZOOM 75-300, 1:4-5.6
- lampę Canon SPEEDLITE 380 EX
Chciałbym zakupić lustrzankę cyfrową Canona, samo body, bo z tego co wiem cały osprzęt powinien pasować. Myślę właśnie o EOSie 400D, bo jestem raczej fotoamatorem :) wiec nie potrzebuje czegoś z wyższej półki.
Wiem, bo przeczytałem już takie opinie na forum, ze każdy sam powinien ocenić, z jakim obiektywem najlepiej mu się pracuje. Prosiłbym jednak was, jako bardziej doświadczonych, o opinie jak posiadany przeze mnie osprzęt, będzie się sprawdzał z EOSem 400D i czy warto robić taka zamianę lustrzanki na lustrzankę cyfrową. W sumie, to chęć zamiany wynika tylko i wyłącznie ze znacznie mniejszych kosztów eksploatacji takiej cyfrowej lustrzanki niż analogowej :)
Z góry dziękuje za pomoc :)
Pozdrawiam.
Witajcie :)
Jestem nowym użytkownikiem, który ma pewien dylemat przed zakupem lustrzanki cyfrowej :) Posiadam lustrzankę Canona EOS 50e oraz taki oto osprzęt do niej:
Chciałbym zakupić lustrzankę cyfrową Canona, samo body, bo z tego co wiem cały osprzęt powinien pasować. Myślę właśnie o EOSie 400D, bo jestem raczej fotoamatorem :) wiec nie potrzebuje czegoś z wyższej półki.
Wiem, bo przeczytałem już takie opinie na forum, ze każdy sam powinien ocenić, z jakim obiektywem najlepiej mu się pracuje. Prosiłbym jednak was, jako bardziej doświadczonych, o opinie jak posiadany przeze mnie osprzęt, będzie się sprawdzał z EOSem 400D i czy warto robić taka zamianę lustrzanki na lustrzankę cyfrową. W sumie, to chęć zamiany wynika tylko i wyłącznie ze znacznie mniejszych kosztów eksploatacji takiej cyfrowej lustrzanki niż analogowej :)
Z góry dziękuje za pomoc :)
Pozdrawiam.