Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Fotopremium.pl



PawełG
02-08-2007, 18:08
Witam :)

Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.

Z góry dziękuje!

Mac
02-08-2007, 18:45
Szału nie robi powiem młodzieżowym slangiem. Niektóre ceny mają niższe o 1-2% od innych sklepów ale wybór słabiutki.

dkotarba
02-08-2007, 22:49
Witam :)

Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.

Z góry dziękuje!

Przeczytaj negatywy - są na pewno prawdziwe.

Kupiłem tam 400D i EF 70-300 IS USM.
Ten pierwszy był bez polskiej DRUKOWANEJ (była po Włosku, Francusku i Niemiecku) instrukcji choć na stronie http://www.fotopremium.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=56&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
pisze u dołu "instrukcja obsługi w języku polskim".

Obiektyw był w białym kartoniku, bez żadnych firmowych oznaczeń (z rozkompletowanego zestawu ?).

Gość jest dziwny (cwany ?). Jak do niego dzwoniłem, to powiedział, że właśnie jedzie do PRODUCENTA (tak to określił) i może dla mnie kupić ten obiektyw.
Akurat były wtedy burze w tamtym rejonie Polski i ciągle twierdził, że nie ma telefonu stacjonarnego i internetu, bo jeszcze nie naprawili.
Do dziś chyba nie naprawili, bo od maja nie doczekałem się odpowiedzi na moje maile.

Ogólnie - kombinuje, gdzie tylko można i nie informuje, że towar jest ciutkę inny, niż się nabywca spodziewa.

Pozdrawiam.
Darek

PawełG
03-08-2007, 11:02
Dziękuje Panowie.

W takim wypadku jednak wybiorę sklep fotoBasia.pl, ze względu na pozytywy jakie zebrała na Naszym forum i najniższe ceny :)

PS. Jednak zapraszam do tematu, jeśli ktoś chciałby podzielić się swoimi spostrzeżeniami n/t tego sklepu.

negatyv
03-08-2007, 11:19
fotobasie ci odradzam. chyba, ze masz mocne nerwy. Kontakt gorszy z nimi mialem niz @dkotarba z fotopremium.

PawełG
03-08-2007, 13:06
Tak się składa, że fotoBasia ma siedzibę/mieszkanie w Zabrzu, czyli bardzo blisko mnie. Więc jak już to pojadę tam osobiście i coś wybiorę ;)

Z tym kontaktem to słyszałem, że nie najlepiej..

dickory dare
03-08-2007, 18:08
narzekania są na kontakt telefoniczny. kontakt mailowy z fotobasią jest bardzo dobry - przynajmniej jeśli chodzi o szybkość odpowiedzi. co innego, że mógłby być ten kontakt bardziej rzeczowy. jesli masz możliwość odbioru na miejscu to skorzystaj.

PawełG
09-08-2007, 00:33
Szczerze mówiąc masz racje. Bardzo szybko odpisują na meile, ale w 2-3 słowach.. Kontaktować się telefonicznie nie musiałem, może i dobrze.. ;)

Eufrosis
10-01-2009, 12:42
jeśli pan Krzysztof nie ma towaru 'od ręki' - odradzam.. można 'zakwitnąć' czekając na realizację zlecenia.. gdy się wydłuża - zero własnej inicjatywy w informowaniu klienta, co i jak.. trzeba ścigać "na wlasną rękę" - obiecują, że oddzwonią wieczorem z informacją - dostaje się e-mail po 3 dniach.. ostatecznie zrezygnowałam z zakupu obiektywu u nich, bo po ponad 1,5 tyg. od złożenia zamówienia, nadal nie posiadali go na miejscu - mimo, iż widnieje on na stronie jako dostępny 3-[5] dni roboczych [zamiast np. dostępny na zamówienie itp.]..

tel. kom. - chyba czysto prywatny; odbiera też niezorientowana żona, kt. nie wie nic o sprzęcie ;)

poza tym zamieszanie z wystawianiem faktury VAT - pan K. pomiędzy stwierdził, że w sumie ma szukany obiektyw, ale na kt. dostawca może wystawić tylko paragon.. a na fakturę, to musiałby bardziej poszukać.. :roll: [bez komentarza]

z fotobasią problemów nie miałam - b. szybko, sprawnie,szkoda, że mają mały wybór