Zobacz pełną wersję : Fotopremium.pl
Witam :)
Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.
Z góry dziękuje!
Szału nie robi powiem młodzieżowym slangiem. Niektóre ceny mają niższe o 1-2% od innych sklepów ale wybór słabiutki.
dkotarba
02-08-2007, 22:49
Witam :)
Czy ktoś robił zakupy w sklepie www.fotopremium.pl ?
Na www.skapiec.pl zbiera pozytywne opinie. Proszę o wasze sugestie n/t tego sklepu.
Z góry dziękuje!
Przeczytaj negatywy - są na pewno prawdziwe.
Kupiłem tam 400D i EF 70-300 IS USM.
Ten pierwszy był bez polskiej DRUKOWANEJ (była po Włosku, Francusku i Niemiecku) instrukcji choć na stronie http://www.fotopremium.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=56&category_id=2&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
pisze u dołu "instrukcja obsługi w języku polskim".
Obiektyw był w białym kartoniku, bez żadnych firmowych oznaczeń (z rozkompletowanego zestawu ?).
Gość jest dziwny (cwany ?). Jak do niego dzwoniłem, to powiedział, że właśnie jedzie do PRODUCENTA (tak to określił) i może dla mnie kupić ten obiektyw.
Akurat były wtedy burze w tamtym rejonie Polski i ciągle twierdził, że nie ma telefonu stacjonarnego i internetu, bo jeszcze nie naprawili.
Do dziś chyba nie naprawili, bo od maja nie doczekałem się odpowiedzi na moje maile.
Ogólnie - kombinuje, gdzie tylko można i nie informuje, że towar jest ciutkę inny, niż się nabywca spodziewa.
Pozdrawiam.
Darek
Dziękuje Panowie.
W takim wypadku jednak wybiorę sklep fotoBasia.pl, ze względu na pozytywy jakie zebrała na Naszym forum i najniższe ceny :)
PS. Jednak zapraszam do tematu, jeśli ktoś chciałby podzielić się swoimi spostrzeżeniami n/t tego sklepu.
fotobasie ci odradzam. chyba, ze masz mocne nerwy. Kontakt gorszy z nimi mialem niz @dkotarba z fotopremium.
Tak się składa, że fotoBasia ma siedzibę/mieszkanie w Zabrzu, czyli bardzo blisko mnie. Więc jak już to pojadę tam osobiście i coś wybiorę ;)
Z tym kontaktem to słyszałem, że nie najlepiej..
dickory dare
03-08-2007, 18:08
narzekania są na kontakt telefoniczny. kontakt mailowy z fotobasią jest bardzo dobry - przynajmniej jeśli chodzi o szybkość odpowiedzi. co innego, że mógłby być ten kontakt bardziej rzeczowy. jesli masz możliwość odbioru na miejscu to skorzystaj.
Szczerze mówiąc masz racje. Bardzo szybko odpisują na meile, ale w 2-3 słowach.. Kontaktować się telefonicznie nie musiałem, może i dobrze.. ;)
Eufrosis
10-01-2009, 12:42
jeśli pan Krzysztof nie ma towaru 'od ręki' - odradzam.. można 'zakwitnąć' czekając na realizację zlecenia.. gdy się wydłuża - zero własnej inicjatywy w informowaniu klienta, co i jak.. trzeba ścigać "na wlasną rękę" - obiecują, że oddzwonią wieczorem z informacją - dostaje się e-mail po 3 dniach.. ostatecznie zrezygnowałam z zakupu obiektywu u nich, bo po ponad 1,5 tyg. od złożenia zamówienia, nadal nie posiadali go na miejscu - mimo, iż widnieje on na stronie jako dostępny 3-[5] dni roboczych [zamiast np. dostępny na zamówienie itp.]..
tel. kom. - chyba czysto prywatny; odbiera też niezorientowana żona, kt. nie wie nic o sprzęcie ;)
poza tym zamieszanie z wystawianiem faktury VAT - pan K. pomiędzy stwierdził, że w sumie ma szukany obiektyw, ale na kt. dostawca może wystawić tylko paragon.. a na fakturę, to musiałby bardziej poszukać.. :roll: [bez komentarza]
z fotobasią problemów nie miałam - b. szybko, sprawnie,szkoda, że mają mały wybór
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.