PDA

Zobacz pełną wersję : Sigma APO 400 f/5.6

creek
24-07-2007, 23:32
Panowie, mam prosbe dotycząca waszej opinii na temat wyżej wymienionego w tytule obiektywu.
Jako ze na tym forum jestem bardzo początkujący, nim przejdę do konkretów, chciałbym wstępem jakoś sie przedstawić / okreslic.

Od razu przepraszam za przydługi opis .....
Generalnie, gdzies w najblizszej przyszłosci moim zamiarem byloby poświecenie sie w bardziej poważnym stopniu fotografii przyrodniczej. Jestem wędkarzem-spinnigistą - dla niezorientowanych :-) ... to taka metoda polegająca na 'specjalizacji' w łowieniu ryb drapieżnych. Coz, kontakt z naturą / przyrodą jest mi na codzien bardzo bliski, ba wrecz wpisany w to hobby :-). Kilometry przebyte wzdłuz brzegów naszych rzek, strumieni i jezior ... malownicze krajobrazy ... wschody i zachody słońca ... to podczas takich wypadów norma. Zawsze tez w oko wpada jakas ciekawa 'zwierzyna' ... a jestem z tych ktorzy nie potrafią przejsc obojętnie obok takich atrakcji. Dla mnie osobiście pstryknąć kilka fotek to wrecz obowiązek. Tak wiec połączenie tych dwoch pasji ma jak widac spore zalety :).
Przechodząc do sedna .... Szanowni koledzy, poszukuje teleobiektywu przeznaczonego do wyzej opisanych celów. Korzystając z opcji szukaj juz dożo wczesnej zadazyłem wypatrzec swoje wymarzone obiektywy tj. Canon 400 f/5.6 L oraz Canon 100-400 f/4.5 – 5.6 L. Niestety po kupnie Canona 70-200 f/4 L troszke sie wypłukałem z pieniazków, tym samym ewentualny zakup 'liderów' odłozylem na blizej nieokreslona przyszłosc, choc co zrozumiałe chcialbym jak najszybciej.