Zobacz pełną wersję : Jaki obiektyw i lampa do zdjęć zębów.
Witam
Jestem początkującym amatorem.
Posiadam Canona 400D .
Do tej pory używałem Panasonica F-20 .
Aparat chciałbym wykorzystac do robienia zdjęć ''wewnątrzustnych'' zębów.
Czy możecie podzielic sie swoimi spostrzeżeniami na temat poniższych zestawów obiektywów i lamp .Który zestaw wybrać aby uzyskać naturalny kolor ,nasycenie barwy , przezierność i jasność zębów na zdjęciach z bliska z lampą.Proponowano mi zestawy:
- Obiektyw Tamron 90mm makro, Lampa Sigma em-140dg
- Obiektyw Canon EF 100 mm f/2.8 Macro , Lampa Sigma em+140dg.
z góry dziekuje
pozdrawiam
Tomek
http://canon-board.info/showthread.php?t=16431
canon makro będzie ok. Nie przejmuj się opowieściami o szybkości ostrzenia, bo fotografując zbliżenia jamy ustnej i tak nastawiasz fokus na manual i regulujesz ostrość zbliżając się lub oddalając od obiektu. Posyłam Ci sampla na PM, bo drastyczne :). Obiektyw: banalny canona 17-85 i pierścieniowa lampa nikona
rysiaczek
06-06-2007, 16:40
canon makro będzie ok. Nie przejmuj się opowieściami o szybkości ostrzenia, bo fotografując zbliżenia jamy ustnej i tak nastawiasz fokus na manual i regulujesz ostrość zbliżając się lub oddalając od obiektu. Posyłam Ci sampla na PM, bo drastyczne :). Obiektyw: banalny canona 17-85 i pierścieniowa lampa nikona
rolaj ale ten canon akurat dosc szybko ostrzy (w porownaniu do tamrona). A co do ostrzenia na manualu oddalajac i przyblizajac - na mikrosrubie to masz?? Pytam, bo dziwny conajmniej mi sie ten sposob wydaje biorac pod uwage w sumie ruchomy obiekt..