PDA

Zobacz pełną wersję : Canon 17-40 do Canona 400D

ghost7
31-05-2007, 09:15
Witam wszystkich,
posiadam od niedawna Canona 400D i zamierzam oczywiście zmienić kita na coś lepszego. Szczerze mówiąc boli mnie głowa już od czytania o obiektywach ale jestem juz prawie zdecydowany na szkiełko Canona 17-40 (jestem amatorem ale stawiam na jakość).

Czy możecie mi polecić sklep(internetowy) w którym nabędę go w dobrej cenie? (poprosze o linki)

A może mam nie przesadzać i kupić Tamrona 17-50?

Zdjęcia robie najcześciej w pomieszczeniach i na dworzu (nie duża odległość). Celem moich zdjęć jest głównie mój 8-mio miesięczny syn. Jak sami dobrze wiecię jakiś wiekszy zoom też sie przyda (ale to raczej drugi plan zakupu). Myśle że to body i szkiełka, które ewentualnie zakupie nie szybko zmienie.

A może kupić jedno szkło Canon 24-105 i dać sobie spokój z dwoma? Tylko martwi mnie to 24 :( bo najcześciej jedank robie zdjęcia w mieszkaniu a jest ono dość małe.

Z góry dziękuje.

Ps. Jak macie inne propozycje dla mnie to jestem gotowy się z nimi zapoznać:razz:

Tomasz Urbanowicz
31-05-2007, 10:33
Moja propozycja pozostać przy KIT'ie :) (niedoceniony przez wielu obiektyw)
Do pomieszczeń potrzebowałbyś jasnego obiektywu: np. Tamron 17-50 F/2,8.

ghost7
31-05-2007, 12:08
Kit odpada. A o Tamronie mówią że AF słabo działa z Canonem. Ciekawe jak wyglada to samo zdjecie zrobione 2.8 a 4? Naprawde jest tak duża różnica? Ma ktoś linka?

ecki74
31-05-2007, 12:42
Kit odpada. A o Tamronie mówią że AF słabo działa z Canonem. Ciekawe jak wyglada to samo zdjecie zrobione 2.8 a 4? Naprawde jest tak duża różnica? Ma ktoś linka?

Ja mam takiego tamronika i poprostu nie narzekam , tylko robię zdjęcia.
Co do jego pracy AF - działa. Obiektyw może głośno pracuje ale da się to wytrzymać.

nastier
31-05-2007, 13:40
Kit odpada.

a ile zdjec nim zrobiles, ze tak uwazasz?

ghost7
31-05-2007, 14:49
a ile zdjec nim zrobiles, ze tak uwazasz?