Zobacz pełną wersję : [FigrinDan] jestem tutaj nowiutki wiec prezentuje moje fotki
FigrinDan
23-05-2007, 19:08
hi prezentuje swoje fotki
zaznaczam ze jestem amatorem i to poczatkujacym.
zdjecia zrobione aparatem Canon 400d z obiektywem zenitar 16mm
Fajne. Pierwsze mi się najbardziej podoba.
Witam,
jak wygląda zabezpieczenie korpusu przed upuszczeniem z rąk?
Pozdrawiam.
FigrinDan
23-05-2007, 20:36
hi,
wiec tak,
wykonywanie tego typu zdjec z reki bylo by bardzo bardzo trudne, dlatego aparat montuje sie na sztywno na kasku, zdjecia wykonuje za pomoca spustu.
dodaje jeszcze dwie fotki tym razem zrobione mniejszym canonikiem A520
Errm, a to aby nie nad okolicami Gdańska robione? :) Widoki jakieś znajome mi się wydają :)
FigrinDan
23-05-2007, 21:24
tak,
okolice Gdanska, a dokladnie okolice lotniska w Pruszczu Gdanskim EPPR, bo widze ze mam tu do czynienia z fachowcami ...
FigrinDan
01-09-2007, 00:17
a w zasadzie jedna fotka - wystarczy bo jestem dosyc monotematyczny ...
mam pytanie, jak ustawiasz ostrość manualnym obiektywem przymocowanym do kasku ? ;]
fajne ostatnie najfajniejsze
dickory dare
01-09-2007, 21:01
mam pytanie, jak ustawiasz ostrość manualnym obiektywem przymocowanym do kasku ? ;]
nie jestem FigrinDan, ale ostrość ustawiana na nieskończoność? ;)
FigrinDan
02-09-2007, 22:03
Tak,
ustawiam przyslone z Zenitarze na 5,6 do 11 w zaleznosci od tego jaka jest pora dnia i czy jest duzo chmur (jesli sa i tak wiekszosc zdjec jest robiona nad chmurami) wtedy mam ostrosc od ok 1,5 m do nieskonczonosci jak wspomnial dickory dare. Sam aparat ustawiam na AV i ISO 100 albo 200.
Czasami wnerwiam sie ze zdjecia sa za jasne i marzy mi sie jakis lepszy obiektyw fisheye...
Super fotki hehehe tylko się tak zastanawiam.... Adrenalina nie przeszkadza ?
fajne masz zajęcie po pracy, a może to praca? fotki extremalne
pmagdalena
03-09-2007, 17:51
Foty super ale ja bym chyba nie zaryzykowała zabrania ze soba sprzętu mimo ze sama spróbowałabym tego sportu
Piasek1989
03-09-2007, 22:42