PDA

Zobacz pełną wersję : 70-200 f4 L - proszę o ocenę ostrości



Rocker
21-05-2007, 23:19
Witam

Niedawno nabyłem moją pierwszą L-kę - 70-200 f4 L. Jestem amatorem ale zrobiłem już tym obiektywem nieco zdjęć. Bardzo proszę o ocenę jej ostrości. Oglądałem wiele zdjęć robionych tym obiektywem więc nie bijcie, że już nie raz o tym obiektywie było ale zdjęcia, które widziałem tu na forum wydają mi się lepsze. Chcę po prostu rozwiać moje wątpliwości w jedną lub drugą stronę. W końcu "trochę" ten obiektyw kosztował. Obiektyw podpinam do 400D. Poniżej zamieszczam cropa. Podstawowe paramerty to:
tryb Av, przysłona 4, migawka 1/2000, ISO 100.

Proszę o ocenę tego egzemplarza
Pozdrawiam

habakuk
21-05-2007, 23:26
ale co tu oceniać? pokaż całe foto i cropa. bo tak nie wiadomo, czy to jest 5% czy 95%

arturs
21-05-2007, 23:26
???
A gdzie tu jest (powinna być) ostrość?

Pozdr

Bonku5
21-05-2007, 23:35
Jak arturs gdzie kolego łapałeś ostrość..? Tak to nawet kit się nie myli

Rocker
21-05-2007, 23:38
ale co tu oceniać? pokaż całe foto i cropa. bo tak nie wiadomo, czy to jest 5% czy 95%

To jest crop 100%
A tu jest całe foto
ostrość na punkt centralny

Rocker
21-05-2007, 23:41
Aha, ogniskowa 200mm

mattnick
22-05-2007, 00:53
jak dla mnie to Hjuston łi hef a prablem tylko nie wiadomo czy z puszka, szkłem czy fotografem...może pokaż jakieś inne zdjęcie z tego szkła na długim końcu ?? Bo na tym nic nie jest ostre...

miszaqq
22-05-2007, 00:55
ostrosc chyba jest w innym watku, w tym jej nie znajduje :/

ludzie skad wy bierzecie te obiektywy ? najpierw jeden co mu jeden wielki blik wyhcodzi pod swiatlo, teraz drugi u ktorego doszukanie sie ostrosci graniczy z cudem, jakies homemade refurby ?

Rocker
22-05-2007, 01:03
jak dla mnie to Hjuston łi hef a prablem tylko nie wiadomo czy z puszka, szkłem czy fotografem...może pokaż jakieś inne zdjęcie z tego szkła na długim końcu ?? Bo na tym nic nie jest ostre...

Może to zdjęcie będzie lepsze do oceny