PDA

Zobacz pełną wersję : Hello everybody



Leon13th
01-03-2005, 21:46
Czas się w końcu przywitać.
Witam wszystkich Canonowców :D Jestem amatorem i uwielbiam robić fotki (Canon,Nikon,Olympus wszystko jedno,dla mnie ważna jest fotka).

Tomasz Golinski
01-03-2005, 22:03
Witam.

EricWangCN
23-03-2005, 03:29
I have thought it's writed in english just like the topic :(

p13ka
23-03-2005, 09:40
I have thought it's writed in english just like the topic
Nevertheless you are also welcome on our forum :)

Tomasz Golinski
23-03-2005, 15:03
EricWangCN, here, the topic covers everything :) Nothing more in this thread. ;)

Vitez
23-03-2005, 15:24
Nothing more in this thread. ;)

A gdzie orzeczenie?

EricWangCN
23-03-2005, 16:17
thank you all for your reply . I 'm reading the forum with a hand-dictionary.:) I will trying to read some polish.

kavoo
23-03-2005, 16:27
I will trying to read some polish.
Give a try, I'd say it'll be less difficult for you than vice versa - reading chinese for us, even with pocket dictionary in hand ;-)

Tomasz Golinski
23-03-2005, 17:17
Is there such thing as chinese pocket dictionary? ;)


A gdzie orzeczenie?
A gdzie orzeczenie? :twisted: :twisted:

kavoo
23-03-2005, 17:51
Is there such thing as chinese pocket dictionary? ;)
No idea, just guessing ;-)

Vitez
23-03-2005, 18:11
Is there such thing as chinese pocket dictionary? ;)


A gdzie orzeczenie?
A gdzie orzeczenie? :twisted: :twisted:

W jezyku polskim pominiecie orzeczenia wyglada o wiele normalniej i jest bardziej dopuszczalnie niz w angielskim :P .
Ja sie pytalem o angielskie zdanie :P :twisted: , w ktorym to jezyku o ile sie nie myle pominiecie orzeczenia automatycznie klasyfikuje zwrot jako slangowy i niekoeniczeni poprawnie zrozumialy.

tpop
23-03-2005, 18:14
W jezyku polskim pominiecie orzeczenia wyglada o wiele normalniej i jest bardziej dopuszczalnie niz w angielskim :P .
ale przyznasz ze riposta Tomka byla pierwsza klasa? :D :wink:

Vitez
23-03-2005, 18:27