Zobacz pełną wersję : Konto e-mail w kieszeni? Blackberry?
beachcomber
29-04-2007, 18:47
witam
moze ktos z forumowiczow mi poradzi, bo jestem zupelnym laikiem w tej materii - z tego co wiem jest tu pare osob co klikaja z UK ;)
Musze kupic urzadzenie, ktore mogloby sluzyc do wysylania i odbierania maili na terenie UK. Kiedys czytalem artykul o blackberry i to wydaje sie bys sensownym gadzetem. Jednak slyszalem ostatnio, ze to juz technologia przestarzala i teraz ludzie uzywaja cos innego.
Czy ktos ma jakies doswiadczenie w tej materii? potrzebuje czegos taniego, nie intersuja mnie polifoniczne dzwonki i inne bajery - czy ktos cos moze polecic?
i jeszcze jedno, do osob, ktore uzywaja tego na codzien - jakie sa koszty eksploatacji takiego urzadzenia (w UK)? trzeba miec abonament czy to cos moze dzialac w systemie pre-paid? bede wdzieczny za rady i opinie
dzieki
A jakies konkretne konto?
Moze byc po prostu javowy program pocztowy konfigurowalny na dowolnym, rozsadnym telefonie z Java.
Albo dedykowany jak np to: http://mail.google.com/mail/help/intl/en/about_mobile.html
beachcomber
29-04-2007, 19:10
wiesz rozwazalem taka opcje, ale wydaje mi sie, ze to urzadzenie powinno miec klawiature qwerty, zeby sie sie tak nie meczyc jak z smsami. poza tym nie musi nawet miec funkcji dzwonienia - wystarczy sam e-mail no i rozsadna cena tego gadzetu...
Używam Fujitsu Siemensa T830, jak na mój gust spoko urządzenie i dodatkowo masz gps .... jedyny problem to bateria, ładowanie obowiązkowo codziennie ....
kuba1961
29-04-2007, 20:30
Rozsadna cena co masz na mysli. Urzadzenie ktore potrzebujesz mozna kupic juz od 500zl a w zaleznosci jak zasobna jest kieszen i jak sa pozostale wymagania to cena dojdzie i do 3000 tys. Napisz cos wiecej. Czy maile bedziesz odbieral czy tez pisal i ile. Czy skrzynke masz platna czy nie. Maile beda tekstowe czy zalacznikami typu fotki czy pliki itd. Proponowany siemens jest drogi. Czy ma byc nowy czy moze byc uzywany.
Oakhallow
29-04-2007, 20:43