Zobacz pełną wersję : G7- i co dalej???
maryl1000
09-04-2007, 20:18
Witam! Chyba nawet nie jestem jeszcze amatorem. Ale za namową znajomego kupiłem G7, poszedłem do lasu, na budowę, spojrzałem na swojego psa, no i - TO KURCZĘ FAJNE JEST!!! Czasem jednak czegoś mi brakuje- no bliżej trochę chciałbym. wiem że to jednak kompakt i cudów nie zdziałam, ale coś chciałbym dokręcić. Czy mam jednak posługiwać się oryginalnymi akcesoriami z instrukcji, czy mogę sobie np. coś na allegro sprawić? Bo może zamiast wydać 500 za nowy tele konwerter mogę sobie kupić jakieś inne trzy albo chociaż dwa chociaż? Czy mam się kierować średnicą, parametrami, czy ważna jest firma? Nie mam ambicji zostania znanym i dobrze opłacanym fotografem, chciałbym znależć jeszcze więcej przyjemności. POMOŻECIE???-Zapytał maryl
SdoubleU
09-04-2007, 23:28
Pobaw się jeszcze trochę bez dodatkowych sprzętów, jak chęci na coś więcej nie miną to raczej zmień G7 na C 350 albo 400, to da Ci zdecydowanie więcej możliwości kreacji. Zastosowanie telekonwerterów znacznie pogarsza jakość nie sądzę żebyś był zadowolony z efektów - szkoda kasy.
Kolekcjoner
10-04-2007, 02:50
no i - TO KURCZĘ FAJNE JEST!!!
Na taką "chorobę" ;):) to jedyne lekarstwo to lustrzanka. Wszelkie inne rozwiązania to raczej półśrodki, które bedą raczej drażnić efektem swoich działań niż cieszyć.
Tylko że przy lustrzance ta choroba może się rozwinąć do rujnujących rozmiarów;) Zamiast tele za 500zł będzie chrapka na tele za 5000:)
SdoubleU
10-04-2007, 06:15
Tylko że przy lustrzance ta choroba może się rozwinąć do rujnujących rozmiarów;) Zamiast tele za 500zł będzie chrapka na tele za 5000:)
Tu jest sedno sprawy - nie ma tanio i dobrze :sad:
maryl1000
10-04-2007, 21:55