PDA

Zobacz pełną wersję : wybór: Canon PowerShor Pro1 lub Canon EOS 300D



Marcus
20-03-2004, 17:34
Coś czuje że to bedzie pytanie retoryczne :P Instynkt mi podpowiada EOSa 300D ale moze wiecie co to jest ten nowy Pro1 i czy warto się zastanowić na ten temat?

JaW
20-03-2004, 17:55
Instynkt mi podpowiada EOSa 300D ale moze wiecie co to jest ten nowy Pro1 i czy warto się zastanowić na ten temat?
No coż - to zalezy po co Ci aparat, jakie fotki chcesz robic, ile kasy wydac itp... Sprecyzuj pytanie, bo na razie to nie sposob udzielic odpowiedzi.

Marcus
20-03-2004, 18:43
Poprosty pojawił sie niedawno na rynku PS Pro1 cena jest podobna do EOSa i nie jestem pewiem który wybrać...można powiedzieć jestem zaawansowanym fotoamatorem...podobno lustrzanki mają lepszą matrycę..ale znowóż ten Pro1 jest zachwalany 8MP zoom 7x i dobry obiektyw...hmmm...natomiast lustrzanka przemawia możliwością zmiany obiektywu...chyba jednak kupie EOSa

JaW
20-03-2004, 19:59
Poprosty pojawił sie niedawno na rynku PS Pro1 cena jest podobna do EOSa
Dolicz sobie jeszcze cene zestawu szkiel do 300D i wtedy porownaj. Moze sie okazac, ze obiektywy spelniajace Twoje wymagania beda bardzo drogie, cena zestawu 300D + szkła przewyzszy dwukrotnie cene Pro1 i co wtedy? Dlatego pytam - jakie zdjecia chcesz robic i czy chcesz inwestowac w system EOS, czy moze kupic Pro1 i miec spokoj na dwa-trzy latka - przy mniejszych mozliwosciach i ewentualnie gorszej jakosci zdjec.

Czacha
20-03-2004, 23:26
Zamiast PRO1 juz lepiej wybrac G5... ma szybszy AF ;-) Tak tak.. niby PRO1 ma USM.. ale tylko z nazwy ;-)

Fotki nie powalaja.. http://www.pbase.com/tescik

Vitez
22-03-2004, 02:31
można powiedzieć jestem zaawansowanym fotoamatorem