Zobacz pełną wersję : wybór: Canon PowerShor Pro1 lub Canon EOS 300D
Coś czuje że to bedzie pytanie retoryczne :P Instynkt mi podpowiada EOSa 300D ale moze wiecie co to jest ten nowy Pro1 i czy warto się zastanowić na ten temat?
Instynkt mi podpowiada EOSa 300D ale moze wiecie co to jest ten nowy Pro1 i czy warto się zastanowić na ten temat?
No coż - to zalezy po co Ci aparat, jakie fotki chcesz robic, ile kasy wydac itp... Sprecyzuj pytanie, bo na razie to nie sposob udzielic odpowiedzi.
Poprosty pojawił sie niedawno na rynku PS Pro1 cena jest podobna do EOSa i nie jestem pewiem który wybrać...można powiedzieć jestem zaawansowanym fotoamatorem...podobno lustrzanki mają lepszą matrycę..ale znowóż ten Pro1 jest zachwalany 8MP zoom 7x i dobry obiektyw...hmmm...natomiast lustrzanka przemawia możliwością zmiany obiektywu...chyba jednak kupie EOSa
Poprosty pojawił sie niedawno na rynku PS Pro1 cena jest podobna do EOSa
Dolicz sobie jeszcze cene zestawu szkiel do 300D i wtedy porownaj. Moze sie okazac, ze obiektywy spelniajace Twoje wymagania beda bardzo drogie, cena zestawu 300D + szkła przewyzszy dwukrotnie cene Pro1 i co wtedy? Dlatego pytam - jakie zdjecia chcesz robic i czy chcesz inwestowac w system EOS, czy moze kupic Pro1 i miec spokoj na dwa-trzy latka - przy mniejszych mozliwosciach i ewentualnie gorszej jakosci zdjec.
Zamiast PRO1 juz lepiej wybrac G5... ma szybszy AF ;-) Tak tak.. niby PRO1 ma USM.. ale tylko z nazwy ;-)
Fotki nie powalaja.. http://www.pbase.com/tescik
można powiedzieć jestem zaawansowanym fotoamatorem
To 300D. Pro1 bedzie cie ograniczal. To kompakt uniwersalny dla ludzi ktorzy chca miec wiele w jednym ale nie dbajac o jakosc tego "wiele". Jesli jestes zaawansowany to raczej dbasz o jakosc, szybkosc, skutecznosc i wygode wykonywania fotek. Pro1 ma tylko to ostatnie - wygode (obiektyw wielofunkcyjny i male rozmiary). Niestety jakosc i szybkosc sa wg opinii wielu - niezadowalajace.