Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Teraz kolej na lampę...

drzymała
03-04-2007, 18:08
Witam.Jestem początkującym "używaczem" 300D.Kupiłem do niego 2 obiektywy i 3 soczewki makro.Potrenowałem,trochę obyłem się ze sprzętem,teraz czas na lampę.Kupuję lampę z E-TTL'em (EX).Proszę o link,który wyjaśni mi podstawy obchodzenia się z lampą (technika),począwszy od jej zamocowania na korpusie aparatu.Np. dręczy mnie takie pytanie co wbudowana lampa"zrobi" kiedy założę zewnętrzną?Takich prostych pytań mam sporo,a nie chciałbym ze względu choćby na swój wiek (59 lat) odpowiadać sobie sam na zasadzie własnych doświadczeń.Dlatego proszę o jakieś linkowe wsparcie lub też o zrozumiałą poradę.Pozdrawiam.
P.S.Canon to jest to!!!

gwozdzt
03-04-2007, 18:19
Kupuję lampę z E-TTL'em (EX).Proszę o link,który wyjaśni mi podstawy obchodzenia się z lampą (technika),począwszy od jej zamocowania na korpusie aparatu.Np. dręczy mnie takie pytanie co wbudowana lampa"zrobi" kiedy założę zewnętrzną?Takich prostych pytań mam sporo,
1. instrukcja obsługi
http://canon-board.info/showthread.php?t=3718

2. EOS dSLR +pomiar swiatla+lampa, tryby AV, TV, P
http://canon-board.info/showthread.php?t=3785

3. E-TTL II FAQ. Jak działa nowy system i czego wymaga...
http://canon-board.info/showthread.php?t=2421

Tomasz1972
03-04-2007, 18:25
3. E-TTL II FAQ. Jak działa nowy system i czego wymaga...
http://canon-board.info/showthread.php?t=2421

300D ma E-TTL ale nie II

gwozdzt
03-04-2007, 18:30
300D ma E-TTL ale nie II
Tam jest sporo podstaw: począwszy od zwykłego TTL, poprzez E-TTL, a kończąc na II.
Myśle, ze mimo wszystko warto zapoznać sie z tym tekstem.

Kolekcjoner
03-04-2007, 19:59