Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Wiosenne promocje Canona



Strony : 1 2 [3]

dickory dare
12-08-2007, 01:49
po tygodniu od wysłania formularza, przyszedł e-mail o prawdopodobnym terminie wpłynięcia pieniędzy. sprawdzam konto - i co do dnia! :smile:

rafla
12-08-2007, 18:22
Też potwierdzam, że promocja Canona to nie lipa (tak twierdził mój kumpel - ze stajni Nikona) czekałem nieco ponad miesiąc i na koncie pojawiło się 870 zł) :)

Nie musicie mi potwierdzac ze to nie LIPA :D przeciez widze :D Jak widac chyba tylko ja tak dlugo czekam, to juz 2.5 miesiaca od wyslania poleconego. Na majle zero reakcji (przez formularz podobnie). Nie mam pojecia co z tym mozna jeszcze zrobic. :(

Rafał32
12-08-2007, 18:29
Nie mam pojecia co z tym mozna jeszcze zrobic. :(

Idź na piwo chłopie,wyluzuj trochę a jak zgłoszenie dostali to i kasę otrzymasz:mrgreen:

rafla
12-08-2007, 19:00
Idź na piwo chłopie,wyluzuj trochę a jak zgłoszenie dostali to i kasę otrzymasz:mrgreen:

A nerwowy cos ostatnio jestem :D ide :D

M.I.K
14-08-2007, 12:31
A powiedzcie... bo w tym formularzu trzeba wybrać jaki produkt itp, no to jeśli wybiore Canona 400D + kit to w polu gdzie mam wpisać numer seryjny mam wpisać numer puszki i szkła?

Relison
14-08-2007, 17:20
Tylko body bo za kita zwrotu nie ma. Było o tym wiele razy już wcześniej...

micele
15-08-2007, 22:00
Ja czekam już ponad 3-miesiące i nic ..... jak bym tak piwo dziennie pił to alkoholikiem bym już był.... pozdrawiam .

M.I.K
16-08-2007, 11:21
micele: to niezbyt ciekawie, ale jesli wszystko dobrze wypełniłeś to powinno dojść, ja z wysłaniem czekałem praktycznie do samego końca i zobaczymy co z tego będzie
trzeba sie niestety uzbroic w cierpliwosc

i3ill
16-08-2007, 11:35
Ej.. ale czy promocja jeszcze działa ? czy działa tylko z 400D? bo na stronie nie mogę takiej informacji znaleść?

meschiash
19-08-2007, 09:52
Witam,
ja kupiłem sprzęt w ponad 3 miesiące temu i w tym samym dniu wysłałem im to co chcieli. Jak sprawdzam ich stronę to mam cały czas taki opis:

Cashback Amount: 970,00 zł
Cheque Currency: PLN
Status: We have received your submission and it is being processed.
Promotion Type: Cashback
No i pytanie. Co z tym zrobić ? Ile czasu może im to zająć (cytat ma 2 miechy) ? Czy jest ktoś w Canon Polska, kto rozwiązuje problemy niewypłaconej kasy ?
Dzięki za odpowiedzi.

tom517
19-08-2007, 10:07
Witam,
ja kupiłem sprzęt w ponad 3 miesiące temu i w tym samym dniu wysłałem im to co chcieli. Jak sprawdzam ich stronę to mam cały czas taki opis:

Trzeba czekać aż status sie zmieni na: Your cashback was paid by wire transfer on the date above. Please allow approximately 5 business days to post to your bank account. Jeśli bylby ten tekst to znaczyloby ze zaplacili i gdzies zaginela po drodze kasiorka, a skoro maja ze jeszcze nie zaplacili, to chyba jedynym lekarstwem na to jest czas.

meschiash
19-08-2007, 10:11
Dzięki. Problem polega na tym, że chcę zlikwidować konto, które im podałem.

sal
19-08-2007, 10:40
Ja wysłałem papiery pod sam koniec lipca, 2 sierpnia dostałem maile, że dostali papiery, a 10 sierpnia pieniądze już były na koncie :-)

Hubert01
20-08-2007, 20:07
ja wyslalem 28 czerwca, ok 14 lipca dostalem jednego maila ze z powodu wielkiego sukcesu promocji i duzej ilosci zgłoszeń przelew pieniędzy może się przedłużyć. Dziś jest 20 sierpnia, i nic... :sad: :sad: :-x :sad: :-x :evil:

michal.s
20-08-2007, 20:54
Ja dostałem e-mail 11 lipca i tak samo kasa jeszcze nie doszła...

solti
20-08-2007, 22:04
Mam to samo:|

pazurek
28-08-2007, 18:01
Ktos przypomni jaki byl adres email osoby z Canona zajmujacej sie cashbackami w Polsce?

meschiash
28-08-2007, 18:34
http://www.submissionstatus.com/

solti
28-08-2007, 18:42
Dzisiaj sprawdziłem stan konta - i miła niespodzianka!:-D
Wpłynęła kwota pomniejszona o 20 zł za przelew:smile:
Swoje zgłoszenie wysłałem w pierwszych dniach lipca.

rafla
28-08-2007, 20:09
Ktos przypomni jaki byl adres email osoby z Canona zajmujacej sie cashbackami w Polsce?

beata.fyszemberg@canon.pl
Marie.Quinn@ir.cpginc.com
http://www.submissionstatus.com/contactus.aspx

Od 1.5 miesiaca moge sobie pisac i kicha!

Rafał32
28-08-2007, 21:06
beata.fyszemberg@canon.pl
Marie.Quinn@ir.cpginc.com
http://www.submissionstatus.com/contactus.aspx

Od 1.5 miesiaca moge sobie pisac i kicha!

Masz 9 postów na forum.I wszystkie nt tego ze nie dostałeś Cashbacku.
Po prostu jesteś the besciak:mrgreen:

pazurek
30-08-2007, 15:48
beata.fyszemberg@canon.pl
Marie.Quinn@ir.cpginc.com
http://www.submissionstatus.com/contactus.aspx

Dzieki wielkie :)

A jeszcze jedno pytanie, na stronie submissionstatus.com wyswietla mi sie blad "Invalid Submission ID". Rozumiem ze mam wpisac to co mi sie wydrukowalo na zgloszeniu? Tylko ze ja mam liczbe 6-cyfrowa a na stronie jest przyklad alfanumeryczny "Example: A0012345"? :roll:

Hubert01
30-08-2007, 16:17
Da da...
290zł pojawiło się na koncie :D po prawie 2 miesiacach...

pazurek
31-08-2007, 18:06
Od 1.5 miesiaca moge sobie pisac i kicha!

Hmm, no to ja nie wiem, napisalem wczoraj o 15:29 a odpowiedz od Marie Quinn doszla do mnie dzisiaj o 17:19 (i nie, to nie jest automatyczna odpowiedz od robota). ;)

Cyborg
31-08-2007, 18:37
A jeszcze jedno pytanie, na stronie submissionstatus.com wyswietla mi sie blad "Invalid Submission ID". Rozumiem ze mam wpisac to co mi sie wydrukowalo na zgloszeniu? Tylko ze ja mam liczbe 6-cyfrowa a na stronie jest przyklad alfanumeryczny "Example: A0012345"? :roll:
Nie. Masz wpisać ID, które powinieneś dostać w mailu informującym o przyjęciu zgłoszenia.

pazurek
31-08-2007, 19:48
Nie. Masz wpisać ID, które powinieneś dostać w mailu informującym o przyjęciu zgłoszenia.

Rzecz w tym ze po zgloszeniu nie dostalem takiego maila, tylko po paru dniach informacje ze maja duzo roboty i przepraszaja za opoznienia. Ale juz jest ok, Marie mi miedzy innymi podala moj ID w dzisiejszym mailu.

crazy
31-08-2007, 23:37
ja mam pytanie:

dostałem list i maila od Canona a w liście następującą treść:

"nie zamieszczono danych dot. konta bankowego bądź te które otrzymaliśmy były błędne. Potrzebny jest Twój numer IBAN nazwa i banku i miasta w którym znajduje się bank"

może mi ktoś pomóc o co z tym chodzi?? wszystko napisałem tak jak chcieli i tak jak doczytałem na forum, numer IBAN wpisałem

Prosze pomocy !!

tom517
01-09-2007, 09:31
Proponuje zadzwonic do banku, zeby podali aktualne dane, ja o maly wlos bym podal zly IBAN, bo wygooglowalem go, ale dla pewnosci zadzwonilem i okazalo sie ze sie ostatnio zmienil i teraz jest inny.

Micchhal
02-09-2007, 15:48
ja nadal nie otrzymalem zwrotu pomimo ze wyslalem poprawny iban itd i cisza, dostalem tylko list z canona ze nie podalem w terminie nr konts i nie dostane, ale wysylajac poprawne dane to mialem troche czasu a tu odpowiedz natychmiastowa, wiec co mam zrobic??

pazurek
14-09-2007, 15:51
Ha! Doszla kasa :D

Zgloszenie: 2007-06-29
Przelew: 2007-09-13

sergi
14-09-2007, 16:05
Ha! Doszla kasa :D

Zgloszenie: 2007-06-29
Przelew: 2007-09-13

;) no nieźle Cie wzieli na przetrzymanie...

aNgest
14-09-2007, 22:04
ja otrzymalem rowno w 30 dni.

copymaker
17-09-2007, 12:33
Witam!
Ja mam taki problem z cashbackiem, że po ponad miesiącu od wysłania zgłoszenia nie dostałem od canona żadnego potwierdzenia.
Napisałem maila do Marie, podałem moje ID (które pojawiło się po rejestracji wniosku przez internet), a ona mi na to, że nie ma mnie w ogóle w ich bazie...
Poprosiła mnie o przesłania skanu dowodu nadania, co oczywiście uczyniłem.
Teraz czekam na odpowiedź, ale już się martwię, że nasza poczta zgubiła mój list i nici z kasy :(

Gizzmo
17-09-2007, 13:25
Gdzie wyslac maila z pytaniem co sie dzieje z moim cashbackiem? Czekam juz ponad trzy miesiace i nic ciagle tylko widze informacje ze moje zgloszenie jest przetwarzane. Poza tym suma cashbacka jest za mala, na stronie widze 310 zamiast 390 :(

copymaker
17-09-2007, 13:46
Gdzie wyslac maila z pytaniem co sie dzieje z moim cashbackiem? Czekam juz ponad trzy miesiace i nic ciagle tylko widze informacje ze moje zgloszenie jest przetwarzane. Poza tym suma cashbacka jest za mala, na stronie widze 310 zamiast 390 :(

wyślij maila na ten adres: Marie.Quinn@ir.cpginc.com

rafla
17-09-2007, 15:37
Napisałem maila do Marie, podałem moje ID (które pojawiło się po rejestracji wniosku przez internet), a ona mi na to, że nie ma mnie w ogóle w ich bazie...

Ty sie ciesz ze w ogole dostales odpowiedz :D Nie mam pojecia dlaczego ale mi nie odpisuje :( pisalem juz kilka razy, juz nawet zatrudnilem tlumacza bo zwatpilem w swoj angielski i dalej kicha. :D

tomasek
17-09-2007, 20:09
Zrobilem dzisiaj zgloszenie i wyslalem poleconym priorytetem... ciekawe czy zalicza mnie jeszcze, bo dzisiaj ostatni dzien do wysylki :| Zagapilem sie troche...

pazurek
18-09-2007, 10:44
Decyduje data stempla pocztowego, w razie czego sie wyklocaj ;)

araged
18-09-2007, 23:14
wyślij maila na ten adres: Marie.Quinn@ir.cpginc.com

Marie to jedyna nadzieja
ja wysłałem w zgłoszenie w maju i dopiero po interwencji u niej
udało się otrzymać pieniążki we wrześniu

powodzenia

aNgest
18-09-2007, 23:29
Tylko wysylka poleconym do irlandii, inaczej poczta zagubi. Koszt poleconego z potwierdzeniem odbioru to ok 10zl.

Broncobilly
19-09-2007, 02:11
kiedy upłynąl termin wysyłania ? bo ja ciagle sie wybieram wysłac - może już "po ptokach" ?

rafla
21-09-2007, 15:05
Właśnie dostałem majla z kodem :D Podobno list dotarł do nich 19 września, to prawie 4 miesiące szedł! Chyba na piechote! :shock:

Fostel
23-09-2007, 15:23
Słychać coś o nowych zwrotach? Ja właśnie mam zamiar kupić 30D w tym tygodniu.

Pozdrowienia.

pazurek
24-09-2007, 13:22
W nowych nie ma cashbacku na 30D.

tomasek
28-09-2007, 22:52
Po tygodniu (24.09) dostali moje zgłoszenie, mail przyszedł 2 dni później. Czekam na cash :)

luxer
10-10-2007, 13:58
Po tygodniu (24.09) dostali moje zgłoszenie, mail przyszedł 2 dni później. Czekam na cash :)

Witam wszystkich serdecznie!

Trafiłam na to forum, bo szukałam w sieci informacji na temat wypłat związanych z wiosenną promocją Canona. Widzę, że jest więcej takich osób jak ja, które czekają na swoją "dole", na swój cash

Canona 400D kupiłam w czerwcu, dokładnie 19 czerwca, w lipcu dostałam taka informację,



Dziękujemy za udział w promocja „Zwrot części zapłaty”, zorganizowanej w 20
rocznicę EOS. Otrzymaliśmy Twoje zgłoszenie dnia 7/6/2007 i realizujemy je.

Jeżeli nie otrzymasz należnego Ci zwrotu części zapłaty w terminie 20 od
podanej wyżej daty, to sprawdź status swojego zgłoszenia na stronie
www.submissionstatus.com, używając następujących danych: [...ciach...]


Status sprawdziłam i co z tego ... przez cały czas jest w trakcie realizacji, ale tak długo? Zaczynam wątpić w tę ich promocję. Co dalej można z tym fantem zrobić?

luxer

trampek
10-10-2007, 14:01
Sledze ten watek od dluzszego czasu i musze sie przyznac ze jestem zaskoczony bo ja na 30d od kupienia do przelewu na moje konto czekalem 22 dni ! ! ! - nie wiem w takim razie od czego to zalezy...


edit: sory 32 dni - ale to nie zmienia faktu ze krotko...

towersivy
11-10-2007, 15:53
Osobiście strasznie nie lubię tego zwrotu, korzystałem z tego podczas poprzedniej promocji i na przelew czekałem dokładnie 8tygodni i 5 dni, dla mnie całkowita porażka jestem ciekaw jak tym razem będą to załatwiać....

werek
11-10-2007, 17:52
ja wyslalem 29 maja(tak na poczatku promocji), dzisiaj przyszedl przelew :D jak nie patrzec 5 miesiecy z hakiem. brawo canon!!

ale nie martwie sie tym w nastepnym miesiacu mam zamiar zalapac sie na zwrot za przyszla lampe 580EX II :)

meschiash
28-10-2007, 11:45
Niestety kasa nie spłynęła (w kwietniu była rejestracja mojego zakupu) i zniknął mój status na stronie http://www.submissionstatus.com . Pisałem do nich 5 razy i nic. Napisałem maila do działu marketingu Canon Polska i też nic. Mam do zwrotu 970 zł. Macie jakieś pomysły ?

towersivy
28-10-2007, 14:07
meschiash - kumpel ma dokładnie taka sytuacje jak ty....sprzęt kupiony na początku promocji i zwrotu do dzisiaj brak, za 5D - 24-105 i 180 macro.
Szczerzę nie mam pojęcia gdzie się z tym udać, napisaliśmy już z 5 maili i żadnego efektu nie widać do dzisiaj.

Pzdr.

meschiash
28-10-2007, 14:34
Jedyne co udało mi się zdobyć to namiary na babkę, która w Canonie zajmuje się sprawami tej promocji. Niestety nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile, które wysłałem :(
http://img457.imageshack.us/img457/8566/canonch3.jpg

JaBlam
28-10-2007, 14:42
Niestety kasa nie spłynęła (w kwietniu była rejestracja mojego zakupu) i zniknął mój status na stronie http://www.submissionstatus.com . Pisałem do nich 5 razy i nic. Napisałem maila do działu marketingu Canon Polska i też nic. Mam do zwrotu 970 zł. Macie jakieś pomysły ?

Zadzwonic.....do Irlandi. Bo w Canon Polska jak zwykle wiedza ze dzwoni tylko nie wiedza w ktorym kosciele. Zdobadz ze strony telefon i zadzwon. Jak Ci bardzo szkoda pieniazkow to wykup sobie za 20 zl karte na telefon na skype czy inny tlenofon i napewno Ci starczy na porzadne wygadanie sie i uzyskanie informacji o zwrocie

mathom
28-10-2007, 15:35
http://www.uokik.gov.pl/ ?

rafla
28-10-2007, 23:52
Niestety kasa nie spłynęła (w kwietniu była rejestracja mojego zakupu) i zniknął mój status na stronie

Moj status znikal i pojawial sie kilka razy. Od kilku dni nareszcie sie zmienil:

"Your cashback was paid by wire transfer on the date above. Please allow approximately 5 business days to post to your bank account."

No to czekam... bedzie prawie 5 miesiecy od wyslania listu... :D

rafla
29-10-2007, 16:59
No to czekam... bedzie prawie 5 miesiecy od wyslania listu... :D

Kasa dzisiaj pojawila sie na koncie :D takze cierpliwosci zycze wszystkim. :D

jar
31-10-2007, 19:35
Witam

Mam pytanie. Czy posiada może ktoś regulamin wiosennej promocji?
Ze strony Canona ten formularz został już usunięty. Jeśli ktoś posiada takowy bardzo proszę o podesłanie.
Z góry bardzo dzięki.

Rafał32
31-10-2007, 22:11
Kasa dzisiaj pojawila sie na koncie :D takze cierpliwosci zycze wszystkim. :D

W końcu nie będziesz jęczał....:mrgreen:

Zbyszko666
10-07-2008, 13:09
Niewiem czy to dobry temat ale była też tego roku promocja wszystko wysłałem w adresie na kopercie napisałem ten adres ,aczkolwiek nie podałem nadawcy? i jescze jedno jaki jest cel żeby sprawdzić czy coś zostało już przelane? jest jakaś stronka aby się zalogować i zobaczyć?

ixi
10-07-2008, 22:58
Niewiem czy to dobry temat ale była też tego roku promocja wszystko wysłałem w adresie na kopercie napisałem ten adres ,aczkolwiek nie podałem nadawcy? i jescze jedno jaki jest cel żeby sprawdzić czy coś zostało już przelane? jest jakaś stronka aby się zalogować i zobaczyć?

Przypominam, że działa infolinia dedykowana tylko i wyłącznie akcjom cashback: 00 800-121-30-60
Jest to numer do działu promocji w Irlandii, który obsługuje tę akcję. Połączenie jest bezpłatne, odbiera osoba mówiąca po polsku.

Na stronie Canon Polska informacje o tych akcjach można znaleźć pod linkiem: http://www.canon.pl/promocje/(należy kliknąć czerwony baner, wybrać kraj a następnie rodzaj akcji cashback). Wszystkie informacje na tych stronach są w języku polskim.
:smile: