PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon D2Hs



gietrzy
16-02-2005, 08:52
Nowy ulepszony D2H na fotopolis
Nikon - dziękujemy. Nie ma to jak konkurencja. Aparat musi być boski. Moje 20D łapie AF za lodówką (totalna ciemność) z drugiego pokoju - około 8,5 m. A tu Nikoś ma czułość od -1 EV ... o faq! Minusy? Cholera wciąż 4 MPx :(
Czyli matematycznie 13x18 to największy format. Bravo Nikon!

DoMiNiQuE
16-02-2005, 08:57
Az milo miec taka konkurencje :lol:

Czacha
16-02-2005, 09:22
4mpix swoja droga.. a LBCAST swoja... jestem przekonany ze A3+ spokojnie to lyka.. jak i wieksze..

gietrzy
16-02-2005, 09:39
4mpix swoja droga.. a LBCAST swoja... jestem przekonany ze A3+ spokojnie to lyka.. jak i wieksze..
Dlatego napisałem matematycznie :D
Ze swoich 4 MPx robiłem maksymalny format FujiFrontier i było OK, uwzględniając odległość z jakiej odbitki tego formatu powinno się oglądać.

muflon
16-02-2005, 10:04
Aparat musi być boski. Moje 20D łapie AF za lodówką (totalna ciemność) z drugiego pokoju - około 8,5 m. A tu Nikoś ma czułość od -1 EV ... o faq!
No ale 20D ma przecież -0.5EV - różnica nie aż tak duża :)


Minusy? Cholera wciąż 4 MPx :(
Hmm, ogólnie bardzo podobny do 1DmkII - ale ta rozdzielczość... Wiadomo, że w DSLR nie jest aż tak ważna, ale 4 vs. 8 to jest jednak spora różnica... Mnie najbardziej ciekawi cena - i czy wpłynie na spadek cen jedynki :)

Voytas
16-02-2005, 12:42
Patrzcie co piszą na jego temat ludzie z forum Nikona: :)
http://forum.nikon.org.pl/viewtopic.php?p=59411&sid=f2ca86cc1a40ade07a66f682 f71f3029#59411

DoMiNiQuE
16-02-2005, 12:58
Nie ma sie z czego smiac ...niedlugo premiera EOS 300DMkII tzn 350D :lol:

Spontan
16-02-2005, 13:00
TO JEST KPINA !!

kavoo
16-02-2005, 13:29
TO JEST KPINA !!
Sam sobie poscieliles, to teraz spij smacznie ;-) :lol: :mrgreen:

muflon
16-02-2005, 13:32
Spontan, a nie kupujesz Minolty D7D? Przy Twojej rotacji sprzętu... :mrgreen: ;-)

Spontan
16-02-2005, 13:47
Muflon, przyganiał kocioł garnkowi ;)
Na szczescie zmiana systemu kosztowala mnie tyle co nic, jeszcze zarobiłem troche i odbylo sie to szybko i bezbolesnie :) ale co teraz poczyna nikon to mnie troche irtyuje :mrgreen:

gietrzy
16-02-2005, 13:48
TO JEST KPINA !!
Ale co chodzi?

Spontan
16-02-2005, 13:51
o 4mpix'owy pro korpus w 2005 za 3500usd :lol:
Nic nie zmienili prawie w D2hs w stosunku do D2h .. poza ceną :lol:

Jurek Plieth
16-02-2005, 13:54
o 4mpix'owy pro korpus w 2005 za 3500usd :lol:
Na co fotoreporterom robiącym zdjęcia do gazety większa rozdzielczość?

Spontan
16-02-2005, 14:02
chodzi o sam fakt ze nikon dał ****, canon zaprezentował 3 aparaty, 10d, 300d, 20d od czasow d100.. a nikon co? nastepcy d100 ani widu ani slychu.. tylko d2hs z nowym logiem i jakimis duperelami za 3500usd ..

kavoo
16-02-2005, 14:07
chodzi o sam fakt ze nikon dał ****, canon zaprezentował 3 aparaty, 10d, 300d, 20d od czasow d100.. a nikon co? nastepcy d100 ani widu ani slychu.. tylko d2hs z nowym logiem i jakimis duperelami za 3500usd ..
Rany, juz tak nie lamentuj... przeciez masz do dyspozycji 5 nowych kompaktow z literka N na poczatku... do wyboru, do koloru ;-) :lol: :D

Spontan
16-02-2005, 14:13
:lol: tez tak mysle ze se kupie coolpixa :lol: :mrgreen:

krecio
16-02-2005, 14:50
I dlatego Canon jest "cacy" a "nikoś" be :lol: :lol: :lol:

tenisista
16-02-2005, 20:19
1raz wszedłem na forum nikona

a tam CZARNO !!!!

aż oczy bolą......

Vitez
16-02-2005, 20:38
"Najbardziej nawet wierni uzytkownicy nie zostawiaja na firmie suchej nitki"

I tyle podsumowania z nowej premiery Nikona oraz dyskusji na ich forum :roll: .

kavoo
16-02-2005, 21:14
1raz wszedłem na forum nikona

a tam CZARNO !!!!

aż oczy bolą......

Wiesz... zaloba :lol:

Vitez
16-02-2005, 22:25
Nikoniarze chyba beda mieli okazje przekazac swoje żale bezposrednio przedstawicielom ich ukochanej firmy na VIII Targach Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Video i Kinowego
17-19.03.2005 Łódź.. a dokladniej:

18 marca 2005 (piątek)

Sala konferencyjna nr 1

11.00 – 11.50
LORNETKI – nowe produkt w ofercie Nikon Polska.
prowadzenie: NIKON POLSKA Sp. z o.o.

12.00 – 12.50
NIKON D2X – BESTIA. Dwa oblicza cyfrowej fotografii.
Prowadzenie: Wiktor Sobolewski, NIKON POLSKA Sp. z o.o.

13.00 – 13.50
Jak zostać dealerem Nikona?
Prowadzenie: Maciej Trzos – Dyrektor Handlowy, NIKON POLSKA Sp. z o.o.
(Wstęp za zaproszeniem)

14.00 – 14.50
Aparaty cyfrowe – wyniki badań konsumenckich przeprowadzonych na zlecenie Nikon Polska.
Prowadzenie: Katarzyna Romaniuk, Kierownik Marketingu NIKON POLSKA Sp. z o.o./ Przedstawiciel firmy badawczej Kinoulty Research
(Wstęp za zaproszeniem)


Szczegolnie ostatni punkt programu Nikona wyglada interesujaco dla klientow zastanawiajacych sie "co ten Nikon odpier* la " ;) ... niestety (spryciarze) - tylko za zaproszeniem ...

krecio
16-02-2005, 22:31
Vitez,
Kartke sobie juz przydzieliles? (czerwona) Chyba, ze te gwaizdki i kropki co innego znacza... W takim razie napisz pelnym tekstem
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdr.

gietrzy
16-02-2005, 23:41
Vitez,
Kartke sobie juz przydzieliles? (czerwona) Chyba, ze te gwaizdki i kropki co innego znacza... W takim razie napisz pelnym tekstem
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
pozdr.
Sam sobie nie może. Pewnie zablokowane :wink:

Czacha
17-02-2005, 00:45
vitez.. no i musze chyba ci dac ostrzezenie za lamanie regulaminu.. :roll:

Vitez
17-02-2005, 02:34
vitez.. no i musze chyba ci dac ostrzezenie za lamanie regulaminu.. :roll:

Bardzo smieszne :roll: ... uzycie wraz z zatuszowaniem slowa jest zdecydowanie inne i nie skierowane personalnie. Nie wyglupiajcie sie :roll: bo strace zupelnie wiare w zdrowy rozsadek ludzi :? .

Jac
17-02-2005, 18:30
kazdy by chcial czerwony pasek :-) nie ma lekko trzeba pozadnie zasluzyc :mrgreen: :mrgreen:

Auwo
17-02-2005, 19:01
ja jestme za jezeli chodzi o ostrzezenie dla szanownego @Viteza :)
za gwiazdki i za nazywanie uzytkownikow forum trollami :)

Leon13th
01-03-2005, 20:26
Jeśli chodzi o D2hs,to Nikon dał ciała na całej lini,nawet nikonowcy to przyznają,boli to,no cóż przynajmniej zrodzili F6 (to już ostatni z zwykłych lustrzanek)

Jac
01-03-2005, 23:32
koniec produkcji analogow przez nikona to blad, ktory bedzie go duzo kosztowal mimo posiadania dslr ciagle mysle nad jakims analogiem z 1 :mrgreen:

Leon13th
11-03-2005, 21:03
Oby to wielka pomyłka,mam nadzieje że doczekam się F7 8)

Andrew
11-03-2005, 23:33
1raz wszedłem na forum nikona

a tam CZARNO !!!!

aż oczy bolą......


Moim skromnym zdaniem to jak jest jasno (canon board) to oczy bolą :lol:

akustyk
11-03-2005, 23:45
bez obaw. za rok Nikon zapowie D2Hs+ Turbo ABS. technologicznie na poziomie 1D, ale uzytkownicy z zoltymi okularami i tak sie beda jarac :D a jak sie poltora roku pozniej aprat pojawi, to tez beda utrzymywac, ze Canon to g..., bo to ich 5 lat zacofane technologicznie Nikony sa osmym cudem swiata :-)

ech... frustraci :D

Vitez
12-03-2005, 19:41
Akustyk - to ze na forum Nikona jezdza po Canonach nie znaczy ze i my mamy sie tak samo zachowywac. Przy okazji jakiegos innego watku obiecalismy sobie ze nie bedziemy tacy jak lni. Wiec przyhamuj prosze troche w swoim wjezdzaniu na Nikona i jego uzytkownikow :?

krecio
12-03-2005, 20:02
Vitez, nie czepiaj sie :lol: :lol: :lol:
Kolega Akustyk na forum Nikosia jest bardzo grzeczny :mrgreen:

Vitez
12-03-2005, 20:46
Kolega Akustyk na forum Nikosia jest bardzo grzeczny :mrgreen:
Bo tam by go zjedli a ulżyl sobie na nich wlasnie tu :?

akustyk
12-03-2005, 21:19
Akustyk - to ze na forum Nikona jezdza po Canonach nie znaczy ze i my mamy sie tak samo zachowywac. Przy okazji jakiegos innego watku obiecalismy sobie ze nie bedziemy tacy jak lni. Wiec przyhamuj prosze troche w swoim wjezdzaniu na Nikona i jego uzytkownikow :?

OK, przyhamuje tak czy siak. ale zauwaz, ze do Nikona jako takiego uwag nie mialem (poza tym, ze firma daje plamy i przeciaga premiery o dlugie miesiace). mam natomiast alibi do uzytkownikow aparatow tej firmy, ktorzy bardzo zle reaguja na jakakolwiek krytyke wszelkiego sprzetu z napisem "Nikon. a juz nie daj BIOS-ie wspomniec, ze Canon mogl cos zrobic lepiej :shock: koniec swiata!

i tak naprawde o to mi chodzilo :-)

[ Dodano: 12-03-2005 ]


Kolega Akustyk na forum Nikosia jest bardzo grzeczny :mrgreen:

chyba nie do konca, bo gdy osmielilem sie na tamtym forum wyrazic kontropinie, ze 350D wcale zly nie jest, to zostalem zwyzywany od propagandowcow Canona, Czachy II i w ogole grzecznie poproszony o niezabieranie glosu.

no to nie zabieram :-) grzeczny w sumie staralem sie byc, ale tam trudno o to, jesli nie masz zoltych okularow i jestes krytycznie nastawiony do sprzetu - w kazdym razie innego niz Canon, ktorym tam straszy sie male dzieci, co to nie chca zupki zjesc :mrgreen:

krecio
12-03-2005, 22:23
A juz myslalem, ze na dwa fronty pracujesz. :roll: :mrgreen: :roll: