Zobacz pełną wersję : Sanyo Eneloop vs Sanyo 2500
Witam
Nosze sie z zamiarem zmiany moich aku (Sanyo Ni-MH 2300) w cyfrowce oczywiscie na aku Sanyo. No i tak przegladajac allegro moja uwage przykuly baterie Sanyo Eneloop.
Co sadzicie o tych aku? Moze ktos ich uzywa i moglby powiedziec cos wiecej o nich.
Tak sie zastanawiam wlasnie miedzy Sanyo Eneloop a Sanyo 2500mAh
Mój aparat to Canon A610.
Czekam na odpowiedzi :-D
Pzdr
To zależy jak często robisz zdjęcia. Jeżeli aparat ma leżeć tygodniami na półce i być gotowy do użycia to zdecydowanie Eneloop. W przeciwnym wypadku – kup zwykłe.
Co sadzicie o tych aku? Moze ktos ich uzywa i moglby powiedziec cos wiecej o nich.
Ja używam. Dość krótko, więc nie mam dużego doświadczenia. Dla mnie jest to rozwiązanie wszystkich problemów. Lampy używam dość rzadko, i ze starymi AKU miałem czasem tak, że po wyciągnięciu lampy po długim czasie był zonk. Eneloopy podobno nawet do roku mogą leżeć bez większych konsekwencji.
To zależy jak często robisz zdjęcia. Jeżeli aparat ma leżeć tygodniami na półce i być gotowy do użycia to zdecydowanie Eneloop. W przeciwnym wypadku – kup zwykłe.
Z tym to ciezko wyczuc bo raz aparat lezy sobie spokojnie na polce a czasami jest uzywany codziennie :-D. Ale chyba nastawie sie na zwykle, sa tansze i bardziej pojemne...
dwakufle
14-03-2007, 06:03
Jakiś miesiąc temu kupiłem BC 700.
Przetestowałem swoje akumulatorki.
Wniosek, który się nasunął :
Eneloopy tydzień po naładowaniu tracą tyle samo pojemności co np. bezfirmowe Modeny.
Nie wiem jak byłoby po kilku miesiącach ?
Ciekawostka :
po pełnym, powolnym formatowaniu, Eneloopy tracą pojemność !!!!
Bezfirmówki na ogół odwrotnie.
Myślę, że towar jest przereklamowany.
Może po roku trzyma toto więcej od innych akumulatorków, ale bez przesady, każdy ma ładowarkę i na ogół przed użyciem je doładowuje.
Podsumowując :
nie kupię już Eneloopów.
Są dwa razy droższe od firmowej konkurencji.
Zaleta :
trzymają z grubsza pojemność deklarowaną przez producenta.