Zobacz pełną wersję : Slajdy z plików cyfrowych?.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w zakresie z naświetlaniem zdjęć z plików cyfrowych na tradycyjny slajd? ,jak jest z jakoścą, kontrastem,itd...?
Jeśli masz naświetlarkę nie będzie problemów.
Tak ,ale w tym problem,że naświetlarka mi nic nie mówi,po prostu jestem początkujący,nie wiem gdzie mógłbym na ten temat coś przeczytać,by nie zadawać pytań.
Tomasz1972
26-02-2007, 20:42
W erze rzutników cyfrowych naświetlanie cyfry na slajd jest bardzo drogie i nieopłacalne . Tutaj masz firmę , która ma w swojej ofercie w/w usługę (http://www.powiekszenie.pl/)
Następna firma zajmująca sie naświetlaniem slajdów z plików cyfrowych: http://www.skanowanie.com.pl/html/digitaldia.html
W erze rzutników cyfrowych naświetlanie cyfry na slajd jest bardzo drogie i nieopłacalne . Tutaj masz firmę , która ma w swojej ofercie w/w usługę (http://www.powiekszenie.pl/)
Przy obecnym poziomie zaawasowania tych rzutników (biorąc pod uwagę rozdzielczość i kontrast i nadal - cenę), to sens jakiś tam jest...
Tomasz1972
26-02-2007, 23:44
Przy obecnym poziomie zaawasowania tych rzutników (biorąc pod uwagę rozdzielczość i kontrast i nadal - cenę), to sens jakiś tam jest...
Jednak przy dużej ilości plików inwestycja w rzutnik się zamortyzuje .
To moze latwiej kupic aparat analogowy? I jakosc lepsza i cena mniejsza :)
OT: Zwróci, nie zamortyzuje. Amortyzacji podlega środek trwały niezaleznie od wielkości zwrotu z inwestycji (w tym przypadku zakupu środka trwałego).
Reasumując: inwestycja- zwraca się, środek trwały- amortyzuje.
Ale jestem upierdliwy :twisted:
Czekam na warna ;)
Zaraz, zaraz. Rzutnik cyfrowy ma być konkurencją dla slajdu? Ze swoją rozdzielczością, kontrastem i przejściami tonalnymi? :roll:
BTW, chciałbym dożyć czasów gdy takie urządzenie się pojawi, ale obawiam się że jeszcze sporo będziemy musieli poczekać, bo po prostu nie ma rynku na takie urządzenia.