PDA

Zobacz pełną wersję : Slajdy z plików cyfrowych?.

azyrk
25-02-2007, 22:23
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie w zakresie z naświetlaniem zdjęć z plików cyfrowych na tradycyjny slajd? ,jak jest z jakoścą, kontrastem,itd...?

Mac
25-02-2007, 22:36
Jeśli masz naświetlarkę nie będzie problemów.

azyrk
26-02-2007, 20:37
Tak ,ale w tym problem,że naświetlarka mi nic nie mówi,po prostu jestem początkujący,nie wiem gdzie mógłbym na ten temat coś przeczytać,by nie zadawać pytań.

Tomasz1972
26-02-2007, 20:42
W erze rzutników cyfrowych naświetlanie cyfry na slajd jest bardzo drogie i nieopłacalne . Tutaj masz firmę , która ma w swojej ofercie w/w usługę (http://www.powiekszenie.pl/)

JerzyC
26-02-2007, 21:01
Następna firma zajmująca sie naświetlaniem slajdów z plików cyfrowych: http://www.skanowanie.com.pl/html/digitaldia.html

minek
26-02-2007, 23:42
W erze rzutników cyfrowych naświetlanie cyfry na slajd jest bardzo drogie i nieopłacalne . Tutaj masz firmę , która ma w swojej ofercie w/w usługę (http://www.powiekszenie.pl/)

Przy obecnym poziomie zaawasowania tych rzutników (biorąc pod uwagę rozdzielczość i kontrast i nadal - cenę), to sens jakiś tam jest...

Tomasz1972
26-02-2007, 23:44
Przy obecnym poziomie zaawasowania tych rzutników (biorąc pod uwagę rozdzielczość i kontrast i nadal - cenę), to sens jakiś tam jest...

Jednak przy dużej ilości plików inwestycja w rzutnik się zamortyzuje .

Gizzmo
27-02-2007, 00:37
To moze latwiej kupic aparat analogowy? I jakosc lepsza i cena mniejsza :)

Ramirez
27-02-2007, 00:46

OT: Zwróci, nie zamortyzuje. Amortyzacji podlega środek trwały niezaleznie od wielkości zwrotu z inwestycji (w tym przypadku zakupu środka trwałego).
Reasumując: inwestycja- zwraca się, środek trwały- amortyzuje.
Ale jestem upierdliwy :twisted:
Czekam na warna ;)

Cyborg
27-02-2007, 00:48
Zaraz, zaraz. Rzutnik cyfrowy ma być konkurencją dla slajdu? Ze swoją rozdzielczością, kontrastem i przejściami tonalnymi? :roll: