PDA

Zobacz pełną wersję : Canon 20d -jaki do niego osprzet ?



cinek472
05-02-2005, 01:02
Jestem poczatkujacym fotografem . Tyle dobrego słyszalem o canon 20d i dlatego po dlugich bojach zakupilem . Teraz mam dylemat bo duzo pieniaszkow wydalem na niego ale nie mam pojecia jaki osprzed zakupic co by bylo najlepsze . Chodzi mi o jakis obiektyw i lampe(w miare nie drogie ale dobre ) . Zdjęcia maja byc z zycia wzieta i przede wszystkim slubne (kosciul). Prosze o rady.

kavoo
05-02-2005, 01:12
OMG :shock:

Ja wiem, ze postapie w tej chwili niezgodnie z regulaminem forum... ale w zwiazku z tym, ze malo mi oczy przed chwila nie pekly, odpowiem - kupowanie dodatkow do 20D zacznij od... slownika ortograficznego :|

Czacha
05-02-2005, 01:18
A ja tez bede malo pomocny i zapytam, po cholere ci takie body skoro nawet nie wiesz co do niego dokupic? A dodatkowo wywaliles full kasy... i teraz chcesz isc na kompromisy przy elementach ktore kompromisow nie znosza...??

ide spac.. jutro 11 dzien w pracy pod rzad... lepiej mnie nie draznic...

gietrzy
05-02-2005, 01:32
Ja myślę, że to kolega z SUN próbuje nawiązać kontakt.
Jeśli nie jest tak to służe pomocą:

1. lampa 580EX /550EX
2. obiektywy (zoom):

szeroko:
EF-S 10-22
EF 16-35
EF 17-40

standard:
EF 24-70

tele:
EF 70-200 2.8L IS
EF 70-300 DO IS

[ Dodano: 05-02-05, 00:34 ]

jutro 11 dzien w pracy pod rzad
Jezusicku kochany matrix! Normalnie matrix...

Vitez
05-02-2005, 10:48
Tyle dobrego słyszalem o canon 20d i dlatego po dlugich bojach zakupilem . Teraz mam dylemat bo duzo pieniaszkow wydalem na niego ale nie mam pojecia jaki osprzed zakupic co by bylo najlepsze . Chodzi mi o jakis obiektyw i lampe(w miare nie drogie ale dobre ) . Zdjęcia maja byc z zycia wzieta i przede wszystkim slubne (kosciul). Prosze o rady.

Pierwsza rada: nie pogrubiaj calych postow. To nieladnie tak sie probowac wyrozniac.