Zobacz pełną wersję : Canon 400 D
Witam wszystkich .Jest to mój pierwzsy post na tym forum i zarazem prośba.
Dostałem w prezencie Canona 400 D i jak na moje dotychczasowe umiejętności jest to raczej aparat na wyrost ale mam nadzieje że to uda mi się nadrobić.
Problem jednak leży w tym że od wczoraj ustrojstwo zawiesiło mi się dwa razy podobnie jak komputer i nawet wyłączyć go się nie dało.
Dopiero po wyjęciu akumulatora i ponownym włożeniu wszystko wraca do normy.
Czy jest to normalne w tego typu sprzęcie ?
Pozdrawiam Bemos
no to chyba w żadnym sprzęcie nie jest normalne... jak jest na polskiej gwarancji i jest to uciążliwe to oddaj go do serwisu.
wyświetlał się jakiś komunikat?
jakie były objawy? kiedy się "zawiesił"? opisz dokładnie
Tomasz1972
06-02-2007, 21:04
Jeżeli aparat dostałeś wraz z kartą 4Gb to tu masz opis problemu : http://www.canon-board.info/showthread.php?t=17040
Jeżeli to nie karta , to napisz w jakich warunkach wystepuje zawiecha , z jakim osprzetem itp .
oczywiste chyba jest ze to nie jest normalne
jak ma karte 4gb to sie wiesza i komputer jak ma sie troszke słabszy.
Tomasz1972
06-02-2007, 21:08
jak ma karte 4gb to sie wiesza
Problem dotyczył tylko kart gratis dołączanych do aparatu .
Witam ponownie.
Tak jak pisałem sprzęt mnie przerasta i pierwsze próby były robione na pełnym automacie ,żadnych kombinacji i tu następowała zawieszka.
Karta dołączona do aparatu ma poj. 4 G .
rozumiem, ze kartę dostałeś z aparatem? Jeżeli tak to wina karty.
Na innej będzie po kłopocie
Wielkie dzięki za porady i link do strony o problemach z kartami .
Troszkę mnie to uspokoiło ale kartę w takim układzie będzie trzeba dokupić nową.
Może macie koledzy jakieś sugestie ?
Idź do sklepu i próbuj wymienić
A jak sklep bedzie marudził to:
http://www.canon.pl/gdzie_serwisowac/fotovideo/
Pozdrawiam
Kaz
Oczywiście ze miałem na mysli karte wraz z zestawem bo sam sie borykałem z tym problemem
swoja droga canon dal popis kontrola jakosci ...
ja mam ( jeśli chodzi o karty) - 2 GB kingston za 150zł na allegro elite pro
ładnie działa z 400D ZERO opóźnień
Najlepiej najpierw pójść tam gdzie był kupiony i może się uda wymienić kartę, jesli nie to http://www.canon.com.pl/gdzie_serwisowac/fotovideo/ :
Centralny serwis Canon Polska
"Centrum Serwisowo Informacyjne Foto i Video"
01-014 Warszawa, ul. Żytnia 15
tel.: (22) 862 41 38/39
fax: (22) 862 41 40
e-mail: info@e-csi.pl
www: www.e-csi.pl
*Problemy kart CF 4GB Platinum.
W przypadku kłopotów ze współpracą karty CompactFlash 4GB Platinum zakupionej w zestawie z aparatem EOS 400D. Prosimy o kontakt z serwisem, pod adres email: info@e-csi.pl
Proszę podać następujące dane:
Model aparatu :
Numer seryjny :
Gdzie zakupiono:
Datę zakupu:
Opis problemu:
Po potwierdzeniu przez serwis zakupu karty CompactFlash 4GB Platinum, w zestawie z aparatem, karta zostanie wymieniona na nową.
Problem może dotyczyć zestawów zakupionych w okresie od 01.12.2006 r do 31.01.2007 r.
Pozdr
Artur
Jeszcze raz dzięki za wszystkie rady.
Karte dzisiaj wysłałem do serwisu i poinformuje jak sprawa została załatwiona.
Dzisiaj otrzymałem nową karte niestety też Platinum.
emisiaczek
16-02-2007, 22:01
Nie przesadzajmy, canon nie nawalil az tak, daja karte co prawda nie za friko ale za mniej niz jest w sklepie bo biora hurtowo. Widomo ze nie dostaniesz do 400d 4 giga sandiska, na forum zglaszaja sie osoby ktore maja problemy ... a nie wszyscy je maja :) mam ta karte i dziala pieknie. Jesli ktos ma problemy to canon stoi na wysokosci zadania i wymienia na nowa. Pozatym warto kupic cos drugiego tak czy inaczej.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.