Zobacz pełną wersję : Kto zostanie mistrzem świata w piłce ręcznej ?.
Mała ankietka :
Kto zostanie mistrzem świata w piłce ręcznej.
nie moze byc inaczej - Polska!
Pytanie, czy sędziowie pozwolą by mistrzem świata została Polska ...
Spoko spoko, sędziują Francuzi - oni mają ze szkopami porachunki po półfinale ;-)
sędziują Francuzi - oni mają ze szkopami porachunki po półfinale ;-)
I po kilku wojnach :-)
Ale i tak żabojadom niezbyt ufam... ;-)
M@riusz
Pytanie, czy sędziowie pozwolą by mistrzem świata została Polska ...
Wyjales mi to z ust. Jezeli sedziowie nie beda "drukowac" to o wynik meczu jestem spokojny:-D
muflon pytanie, dlaczego Niemiaszki zablokowali opcję, by sędziowali Norwegowie ??
Nie wiem, nie znam się... i też nie ufam żabojadom ;-) Zresztą na razie Niemcy radzą sobie niestety i bez pomocy sędziego :(
yggdrassill
04-02-2007, 18:19
wyglada to tak jak final MS w siatkowce :(
liquidsound
04-02-2007, 18:47
I po wszystkim juz :cry: czemu polacy zawsze daja **** w najtrudniejszej chwili??
I po wszystkim juz :cry: czemu polacy zawsze daja **** w najtrudniejszej chwili??
Dobre pytanie. Mysle ze zawiodla psychika. Bo co do umiejetnosci, to sa to dwa rownorzedne zespoly. :(
Gloria victis. II miejsce nie jest az tak złe...
Dobrzem że chociaż Małysz znowu wygrywa :-)
Dobre pytanie! Finał siatkówki, finał piłki ręcznej, obrona tytułu w boksie.
Jeden z nich nawet powiedział: "zagraliśmy najgorszy mecz w turnieju" - o co chodzi? Odpuścić w ostatniej fazie?? :evil:
nie przesadzacie? to sa swieze druzyny jesli chodzi o wielkie sukcesy - poprostu nie wytrzymali presji a mecz przegrali nie na boisku a w glowach - widac to bylo od poczatku - bali sie atakowac nie wierzyli w siebie -
no ale zostac II druzyna swiata - to chyba nie jest dawanie ciala co? zastanowcie sie tez troche co piszecie - bo narzekacie jak typowi polacy :mrgreen:
Nie no. Nie jest źle. Gratulacje Srebra! Akurat Kaczor go wręcza. Szkoda, że nie jakaś ładna pani.