PDA

Zobacz pełną wersję : zdjęcia w Lubelskiej katedrze



nero30
14-01-2007, 12:41
Witam wszystkich forumowiczów

Za 2 tygodnie odbędzie się ceremonia ślubna mojego przyjaciela w KATEDRZE LUBELSKIEJ, poprosił mnie o wykonanie zdjęć podczas ślubu, jestem fotografem amatorem i nie mam doświadczenia w zdjęciach w kościele, wiem że najlepiej jak by podszedł do tego zawodowiec ale czasy są jakie są i zdjęcia muszę zrobić ja, proszę o pomoc w następujących kwestiach:
1. mam lampę 580ex, lepiej dokupić stofen czy soft box firmy lumiquest?
2. proszę o wszelkie porady dotyczące samych zdjęć, sprzęt jakiego użyję to canon 30d, tamron 17-50, i ewentualnie stałka 50 1,8 II, mam jeszcze w zanadrzu 70-200 4.0, ale raczej odpada w koś

serdecznie dziękuję za wszelką pomoc

eternus
14-01-2007, 13:05
Przede wszystkim zorientuj sie, czy ksiadz celebrujacy uroczystosc nie ma nic przeciw temu, aby fotograf bez certyfikatu z kurii (bo rozumiem, ze Ty go nie masz) fotografowal w kosciele. Niektorzy sie nie zgadzaja.

A co do zagadnien technicznych, to polecam opcje szukaj - bylo wielokrotnie na forum o tym.

nero30
14-01-2007, 13:21
całkiem trafna uwaga, z tym pozwoleniem, jak bym wyskoczył z jakimś kompaktem to by było ok, a jak z czymś większym to zaraz kasę zwietrzy, (a tak na poważnie to przecież ja nie wystąpię tam zarobkowo tylko jako "gość weselny", a tacy chyba pozwoleń nie potrzebują?), co do wyszukiwarki to raczej chodziło mi w pytaniu o konkretną poradę co do lubelskiej katedry bo kościół kościołowi nie równy

eternus
14-01-2007, 14:07
Zalezy od interpretacji ksiedza - ja bedzie czepliwy, to moze zabronic. Ale to juz musial bys miec strasznego pecha.

Qbexus
14-01-2007, 14:20
Ale jak K ma swojego nadwornego pstrykacza to maze byc calkowity zakaz focenia przez inne osoby.

tombas
14-01-2007, 14:27