PDA

Zobacz pełną wersję : Otwieracz MP3 - który??

Zielony
15-12-2006, 16:38
Witam,

Mam plana uraczyć moją pannę otwieraczem 'empetrójek' - pod choinkę.
Chciałem się dowiedzieć, czy macie coś do powiedzenia w tym temacie.

Słyszałem, że Creativy są bardzo fajne - ale nie wiem które modele. Nie znam się.

iPod'y z oczywisto-finansowych względów odpadają. Jeszcze się nie zaręczam, więc nie ma co szaleć ;-)

Najchętniej widziałbym ten otwieracz z radiem FM, i żeby miał 1GB pojemności. 512MB to chyba na dzień dzisiejszy kicha.

Da radę coś sensownego do 200zł kupić? Czy jednak dołożyć parę groszy (bo z tego co widziałem, Creativy od 1GB powyżej 200zł stoją)

Liczę na jakieś wskazówki.

swiderski
15-12-2006, 16:45
Ja ze swojej strony polecam "coś", ze stajni iRiver. Sprzęt jest stosunkowo drogi, ale jakością dźwięku zmiata praktycznie wszystko. Dodawane słuchawki są dobrej jakości (nie to, co u Creativa), ale oczywiście bez przesady :). Sam posiadam ifp-890 (niestety tylko 256mb) (http://www.digis.com.ua/gallery/8/40/250/85/iRiver%20iFP-890.jpg) i jestem bardziej, niż zadowolony. Moim zdaniem warto dopłacić kilka zł i nie pchać się w Creativa (który tak naprawdę jest dość ostro przereklamowany).

piszczal
15-12-2006, 16:47
Witam,

Mam plana uraczyć moją pannę otwieraczem 'empetrójek' - pod choinkę.
Chciałem się dowiedzieć, czy macie coś do powiedzenia w tym temacie.

Słyszałem, że Creativy są bardzo fajne - ale nie wiem które modele. Nie znam się.

.

Miałem ten sam dylemat kilka tygodni temu, wybrałem Creative ZEN Nano PLUS 1GB.
Zaleta, na baterie AAA, nie daj się skusić na wewnętrzny alu ładowany przez USB, bo skąd niby na wakacjach wytrzasniesz kompa z USB do ładowania?
Doskonały dzwięk, poszukaj opini na stronach, potwierdzisz się w tym.
Jest bardzo malutki, właściwie wielkości zapalniczki a bardzo lekki.
Wadą sa bardzo długie przewody słuchawkowe, ale można słuchawki zmieniać.