PDA

Zobacz pełną wersję : Sprzedaż/udostępnianie zdjęć

tdrul
06-12-2006, 21:38
Witam Was wszystkich !!!

Ostatnio otrzymałem propozycję by moje zdjęcia (amatorskie) znalazły się w wkrótce opublikowanej książce mojej gminy. Domyślam się, że nakład tej książki nie będzie powalający.

Mam pytanie czy za udostępnienie tych fotografi powiniennem coś zarządać? Może należałoby to potraktować jako rodzaj dobrej reklamy. Zaznaczam ze jestem amatorem dlatego niezręcznie byłoby wołać jakiś pieniędzy. Z drugiej strony mimo wszystko to wykorzystana zostanie moja praca. Inwestycja w nie tani sprzęt fotograficzny nie była po to by teraz charytatywnie udostępniać zdjęcia.

Czy ktos już też miał podobną sytuację ?

arturs
06-12-2006, 22:02
Jeśli Ci nie zależy specjalnie, a i książka nie będzie służyć do zarabiania tylko promocji gminy, to ja bym dał za darmo tylko zagwarantowałbym sobie podpisanie każdej fotki..

Pozdr
Artur

Driver
06-12-2006, 22:18
Jeśli Ci nie zależy specjalnie, a i książka nie będzie służyć do zarabiania tylko promocji gminy, to ja bym dał za darmo

Pomysł jak najbardziej godny polecenia :twisted:

tylko sie nie zdziw za jakiś czas jeśli ci wpadnie do glowy żeby "coś zarobić na fotkach" że otrzymanie "dziękuje" i podpisu pod zdjęciami będzie maksymalną stawką :twisted:

arturs
06-12-2006, 22:31
Dlaczego? napisałem "Jeśli Ci nie zależy specjalnie, a i książka nie będzie służyć do zarabiania tylko promocji gminy, to ja bym dał za darmo" więc jeśli zależy to nie za darmo ;-) , a skoro kolega pyta "czy za udostępnienie tych fotografi powiniennem coś zarządać? Może należałoby to potraktować jako rodzaj dobrej reklamy" to znaczy że nie wie. Poza tym taka publikacja to zawsze potem jakiś argument że moje zdjęcia były w .... i jeśli coś tam się spodoba to można spróbować już się wkręcić "do gminy" żeby robić za pieniądze np. na jakiś uroczystościach.. Skoro ktoś zapytał to znaczy że zdjęcia są ok, ale wg mnie wszystko zależy od tego co to za publikacja..

Pozdrawiam