likimar
20-11-2006, 18:41
Witajcie forumowicze :-)
Chciałem sobie kupić nowego Canonka 400D na normalnych "ludzkich" (unijnych) zasadach i otrzymać 2 letnią gwarancję.
Irytuje mnie fakt, że Canon Polska normalnie robi Nas - użytkowników firmowanego prze nich sprzętu w przysłowiowego "wała" dając tylko roczną gwarancję. Ciekaw jestem co na to Canon Europe? Przecież Canon Polska to zwykła spółka z. o.o. czyli polska firma.
Co myślicie o tym żeby zrobić taki wątek w którym:
1. Wszyscy posiadacze sprzętu Canona nabytego po wejściu Polski do Unii na który jeszcze powinien być 2-gi rok gwarancji umieściliby swoje wpisy z np. typem sprzętu, numerem seryjnym i datą zakupu.
2. Wysłać list/maila do Canon Polska i Canon Europe czy do kogokolwiek z kim polska spółka z. o.o firmująca Canona podpisała umowę na dystrybucję sprzętu w Polsce z informacją iż Canon Polska łamie unijne przepisy nie dając 2-letniej gwarancji.
Może wtedy Canon Polska szybciej podejmie decyzję o zmianie polityki gwarancyjnej na zgodną z przepisami unijnymi? Ja na miejscu dystrybutora europejskiego szybciutko bym kazał Canon Polska (o ile Canon Polska bierze od nich sprzęt) zmienić warunki gwarancyjne i nie robić „obciachu” – a jak nie to na pewno znajdzie się 10 innych spółek na miejsce obecnej chcących podpisać umowę na firmowanie i dystrybucję sprzętu Canona w Polsce.
No cóż... tydzień mi się zaczął nie najlepiej więc jestem w wojowniczym nastroju...:twisted:
Pozdrawiam wszystkich,
Likimar
Chciałem sobie kupić nowego Canonka 400D na normalnych "ludzkich" (unijnych) zasadach i otrzymać 2 letnią gwarancję.
Irytuje mnie fakt, że Canon Polska normalnie robi Nas - użytkowników firmowanego prze nich sprzętu w przysłowiowego "wała" dając tylko roczną gwarancję. Ciekaw jestem co na to Canon Europe? Przecież Canon Polska to zwykła spółka z. o.o. czyli polska firma.
Co myślicie o tym żeby zrobić taki wątek w którym:
1. Wszyscy posiadacze sprzętu Canona nabytego po wejściu Polski do Unii na który jeszcze powinien być 2-gi rok gwarancji umieściliby swoje wpisy z np. typem sprzętu, numerem seryjnym i datą zakupu.
2. Wysłać list/maila do Canon Polska i Canon Europe czy do kogokolwiek z kim polska spółka z. o.o firmująca Canona podpisała umowę na dystrybucję sprzętu w Polsce z informacją iż Canon Polska łamie unijne przepisy nie dając 2-letniej gwarancji.
Może wtedy Canon Polska szybciej podejmie decyzję o zmianie polityki gwarancyjnej na zgodną z przepisami unijnymi? Ja na miejscu dystrybutora europejskiego szybciutko bym kazał Canon Polska (o ile Canon Polska bierze od nich sprzęt) zmienić warunki gwarancyjne i nie robić „obciachu” – a jak nie to na pewno znajdzie się 10 innych spółek na miejsce obecnej chcących podpisać umowę na firmowanie i dystrybucję sprzętu Canona w Polsce.
No cóż... tydzień mi się zaczął nie najlepiej więc jestem w wojowniczym nastroju...:twisted:
Pozdrawiam wszystkich,
Likimar