PDA

Zobacz pełną wersję : IXUS 850 czy 900 ??



alexcd
06-11-2006, 09:38
witam:) Mam problem, jestem amatorem jezeli chodzi o fotografie. Potrzebuje aparatu, ktory bede mogl zabiwerac ze soba wszedzie i robic dobre zdjecia z imprez z wyjsc na miasto i generalnie tak zeby byly dobre:) I mam problem, ze nei wiem ktory aparacik wybrac? Teraz posiadam IXUS 55 i jest on na prawde dobry, ale zdjecia wychodza troche rozmazane i jak jest ciemno to niestety nei wychodza wogole:( Tamte 2 aparaty ( 850 i 900 ) maja ISO 1600, to chyba dobrzE? Jak ktos moglby mi wytlumaczyc jak to dziala wogole? Jeden model przemawia bardziej poniewaz ma stabilizator obrazu, ale nie wiem ktory lepszy i bardzie wydajniejszy?? Bardzo prosze o pomoc... pozdrawiam

djtermoz
06-11-2006, 16:46
Jeden model przemawia bardziej poniewaz ma stabilizator obrazu, ale nie wiem ktory lepszy i bardzie wydajniejszy?? Bardzo prosze o pomoc... pozdrawiam
Ja bym sie w ogole nie zastanawial. 900 ma 10 mpx i niby tytanowa obudowe. Niby. 850IS to ZDECYDOWANIE lepszy wybor. Sam myslalem nad nim jako backup do lustrzanki. Dlaczego:
- szeroki obiektyw - odpowiednik 28mm w formacie 35mm
- IS
- bardzo uzyteczne ISO 400 i calkiem niezle jak na kompakt ISO 800 (o ISO 1600 zapomnij)
- 7.1 mpx wystarczy az nadto

Wg mnie to calkiem niezle jak na prosty kompakt. Brakuje tylko wiekszego wyboru ustawien recznych (sa, jak to z reguly bywa, zakopane gleboko w menu). Tutaj masz test ze zdjeciami: http://www.dcresource.com/reviews/canon/powershot_sd800-review/index.shtml

alexcd
06-11-2006, 23:14
Bardzo dziekuje:) wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo:)

alexcd
06-11-2006, 23:15
aha?? a jeszcze czemu zapomniec o ISO1600?? to jaka lipa? czy dlaczego??

djtermoz
06-11-2006, 23:51
aha?? a jeszcze czemu zapomniec o ISO1600?? to jaka lipa? czy dlaczego??
Obejrzyj fotki w tym tescie, ktory podalem wyzej. ISO 1600 wyglada bardzo slabo. Tracisz duzo detali na zdjeciach i szum jest raczej nie do zaakceptowania.

alexcd
07-11-2006, 09:41