PDA

Zobacz pełną wersję : Problem(?) z 400D

wojtek72
02-11-2006, 16:28
Wiatm,
Od wczoraj jestm szczesliwym(?) posiadaczem 400D, a wlasciwie japonskiej wersji Kiss X.
Mam maly problem, a ze wzgledu na to, ze jestem zupelnym nowicjuszem w tej dziedzinie, nawet nie mam pojecia pod jakim haselm moge wyszukiwac na forum rozwiazania problemu.
Otoz gdy zrobie zdjecie (format RAW) przy zaslonietym obiektywie, w zupelnie ciemnym pomieszczeniu, a nastepnie obejrze efekt to nie dostaje calkowicie czarnego obrazu, jakiego mozna sie spodziewac, ale jest mnostwo kropek (najczesciej w kolorze czerwonym), wyglada to prawie jak rozgwiezdzone niebo. Czy to normalny efekt, czy tez aparat nadaje sie do reklamacji?
Z gory dziekuje za pomoc.
pozdrawiam
wojtek

Tomasz Golinski
02-11-2006, 16:32
Normalny efekt. To dead lub hot pixele. Każdy aparat przy długim czasie naświetlania (i wysokim iso) tak ma.

Reklamować możnaby jakby tych kropek byłoby naprawdę dużo i widoczne byłyby przy normalnych zdjęciach.

VANT
02-11-2006, 19:56
podaj parametry zdjęcia iso, czas wtedy bedzie można coś powiedzieć.....a najlepiej zamieść przykłądowe zdjęcie.

Nortberg
02-11-2006, 20:11
Moim zdaniem przy niskich ISO obraz powinien być całkowicie czarny, natomiast jeśli jest już jakiś "boost" no to różnie to może być

Bagnet007
02-11-2006, 20:31
Moim zdaniem przy niskich ISO obraz powinien być całkowicie czarny, natomiast jeśli jest już jakiś "boost" no to różnie to może być

Tak to tylko w Erze :lol:

rtg
03-11-2006, 13:28
Normalny efekt. To dead lub hot pixele. Każdy aparat przy długim czasie naświetlania (i wysokim iso) tak ma.

Reklamować możnaby jakby tych kropek byłoby naprawdę dużo i widoczne byłyby przy normalnych zdjęciach.

Kurde sorki,ale wydaje mi się,że to jest jednak NIEnormalne...ale może mi się wydaje,bo się nie znam :evil:
W moim egzemplarzu brak jest "martwych",czy innych "złych" pikseli...ale może mam spitolony aparat,skoro wg.Ciebie to NORMALNE...
Pozdrawiam.

ags
03-11-2006, 13:34