Zobacz pełną wersję : Serwis Żytnia => Prezenty na gwiazdkę
Serwis Canona na Żytniej to mnie lubi bardzo. Wysłałem 50/1.8, 28-70L i Elan7 do serwisu, wycenili mi naprawy na 600plnów, przyjechała paczka zapłacilem kurierowi, otwieram a tam... cyfrowy FF. Ponieważ jak zaraz powie część z Was głupi jestem dzwonię i mówię ze się machnęłi chyba bo ten sprzet co dostałem to kilka razy wiecej niz to co wysłałem.
Reakcją było: "Matko Boska"
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.cyberfoto.pl/images/smilies/icon_mrgreen.gif) po czym powiedzieli zebym odesłał na ich koszt sprzęt a oni wyślą mi mój. Wyślę im ale najpierw chcę zobaczyć u siebie swoje sprzęty, bo podpisałem się na liscie przewozowym ze odbieram swoje to jakby co nie bede miał ani jednego ani drugiego.
W zamian za moją uczciwość chcą mi (musiałem lekko chrząknąć w telefon) przy "następnej" naprawie (pewnie za rok) odpuścic koszty transportu, całe 19 zł . Tylko to trochę smieszne z ich strony. Wysali mi sprzęt za 4 razy większą kasę niż mój, narazili się na straty i nieprzyjemności a nie umieją nawet powiedzieć dziękuję...
Nie wiem, może głupi jesem, za dużo oczekuję, albo mam wyidealizowane spojrzenie na świat.
smieszne pytanie- co bylo na liscie przewozowym???
kurde, kuszaca propozycja zamiany ciekawe ile by im zajelo kapniecie sie co gdzie wyslali
a tak na marginesie to co dolegalo FF ze znalazl sie w serwisie (chyba nie problemy z AF)
jako część zdjęta z aparatu w paczce była obudowa. Wiec mniemam ze to ona cos uszkodzona była, choć niwe otwierałem woreczka
piszczal
31-10-2006, 17:54
naprawa gratis moim zdaniem, to powinna być prawidłowa reakcja z ich strony, albo 10% znaleźnego
Tym bardziej ze zrezygnowałem z konserwacji 50 1.8 bo chcieli za czyszczenie imho za dużo. Mogli by teraz w ramach sprzątania bałaganu mi to wyczyscić...
Tylko to trochę smieszne z ich strony. Wysali mi sprzęt za 4 razy większą kasę niż mój, narazili się na straty i nieprzyjemności a nie umieją nawet powiedzieć dziękuję...
Opisz to na dpreview! Przynajmniej podróżujący tranzytem przez Polskę nie wdepną w ... Żytnią.
Swoją drogę wirtualne brawa i full respect za to, że nie kombinowałeś. Myślę, że spokojnie można by było przywłaszczyć ten cyfrowy FF.
zrezygnowałem z konserwacji 50 1.8 bo chcieli za czyszczenie imho za dużo.
Ile? Mi wyczyścili MK I za 60 PLN
Ile? Mi wyczyścili MK I za 60 PLN
Ode mnie chcieli za Mk I znacznie więcej. Może dlatego ze razem z nim posłałem Lkę może myśleli że sram kasa ;)
Ode mnie chcieli za Mk I znacznie więcej. Może dlatego ze razem z nim posłałem Lkę może myśleli że sram kasa ;)
Nie to coś nie tak. Ja przywiozłem w komplecie Sigme 20/1.8 i 135/2 (według pana serwisanta 28-135 ;-) )
Widzę że wątek zmierza w złym kierunku. Nie chcę w nim kwesionowac "fachowości" serwisu. Chodzi mi o ich podejście do sprawy, do sprawy którą sami spierdzielili. Ciekawe co powie człowiek który zamiast 5D otrzyma 28-70L 50/1.8 i EOS50 :D
Zawał ;D
Mam tylko nadieje ze w nerwach nie pierdzielnie nimi o ścianę ;-)
piszczal
31-10-2006, 18:43
szkoda by było tej 50/1,8 bo się rozpadnie od walniecie o ścianę
liquidsound
01-11-2006, 13:41
Jakbys nie oddal to udowodnili by Ci ,ze otrzymales 5D??
Jakbys nie oddal to udowodnili by Ci ,ze otrzymales 5D??
Ja mysle ze to raczej byl 1dsMkII bo mial byc duzo drozszy niz 24-70L ktory kosztuje kolo 4500-5000 zl.
Mogliby mu udowadniac ... powiedzialby ze otrzymal sprzet i jest zadowolony z obslugi i tyle :)
liquidsound
01-11-2006, 13:50
Ja mysle ze to raczej byl 1dsMkIINie doczytalem watku:wink: no to jak tak sie zastanawiam czy aby napewno dobrze kolega zrobil:lol:
Swoja droga roa ja bym na Twoim miejscu negocjowal czyszczenie tego MkI i wszystko co by mi przyszlo na mysl. Z taka karta przetargowa w reku moglbys nawet wynegocjowac dozywotni serwis canona.
Nie chca ... ok ... dzwonisz do szefa/centrali Bog wie gdzie i robisz awanture:) I przedluzasz sprawe tak dlugo zeby wlasciciel zaczal rownie glosno dopytywac sie gdzie jest jego 1ds i skladac sprawe do sadu o odszkodowanie.
To chamstwo ze sami nic nie zaproponowali za Twoja uczciwosc.
To powinno byc zupelnie inaczej rozwiazane moim zdaniem (ale czego wymagac w polsce). Postawcie sie teraz w roli serwisanta - nie macie 1ds'a na ktorym ktos musi pracowac (bo to raczej nie sprzet dla amatora). Ja bym uczciwemu (w tym przypadku roa) po godzinach wszystko wyczyscil i oddal cala swoja wyplate z wdziecznosci. A takto temu niewdziecznemu głąbowi sie upiecze.
liquidsound
01-11-2006, 14:11
No dokladnie mckane. Roa ty juz odeslales to??
Skąd wy wzieliscie tego Ds-a? Przecież wyraźnie napisał, że to 5D.
Ciekawe co powie człowiek który zamiast 5D otrzyma 28-70L 50/1.8 i EOS50
Skąd wy wzieliscie tego Ds-a? Przecież wyraźnie napisał, że to 5D.
Ups faktycznie :)
eh, no nieźle. jak to czytam to z jednej strony znowu wierzę, że są uczciwi ludzie na tym świecie, z drugiej strony jednak mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał odsyłać sprzętu na żytnią.
Ponieważ jak zaraz powie część z Was głupi jestem
Mogłeś wynegocjować naprawę swojego sprzętu za free z dostarczeniem go na poduszkach. Głupi jesteś ;)
Heh - serwis dyma wszystkich włącznie ze sobą :D Tego jeszcze nie było :D
mor_feusz
03-11-2006, 19:16
Chwila, chwila. Zrobil i dobrze i zle. Oddales sprze - wlasciciel bedzie zadowolony - jest OK. Tylko mogles sie potargowac. i jak koledzy mowia mies wszystko za free. Dobrze srobiles (moim zdaniem) aczkolwiek mozna by........
bubootus
03-11-2006, 19:31
Też chciałbym dostać taki prezent na gwiazdkę, mnie potraktowali znacznie gorzej wczoraj odebrałem 350 -kę po regulacji AF (BF), teraz wogóle nie ma możliwości ustawienia ostrości ani na af ani na M. Na szczęście mam jeszcze miesiąc gwarancji i aparat znowu powendrował do serwisu . NASTĘPNE 2 TYGODNIE W PLECY.:sad:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.