PDA

Zobacz pełną wersję : Serwis Żytnia => Prezenty na gwiazdkę



roa
31-10-2006, 17:34
Serwis Canona na Żytniej to mnie lubi bardzo. Wysłałem 50/1.8, 28-70L i Elan7 do serwisu, wycenili mi naprawy na 600plnów, przyjechała paczka zapłacilem kurierowi, otwieram a tam... cyfrowy FF. Ponieważ jak zaraz powie część z Was głupi jestem dzwonię i mówię ze się machnęłi chyba bo ten sprzet co dostałem to kilka razy wiecej niz to co wysłałem.
Reakcją było: "Matko Boska"
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.cyberfoto.pl/images/smilies/icon_mrgreen.gif) po czym powiedzieli zebym odesłał na ich koszt sprzęt a oni wyślą mi mój. Wyślę im ale najpierw chcę zobaczyć u siebie swoje sprzęty, bo podpisałem się na liscie przewozowym ze odbieram swoje to jakby co nie bede miał ani jednego ani drugiego.

W zamian za moją uczciwość chcą mi (musiałem lekko chrząknąć w telefon) przy "następnej" naprawie (pewnie za rok) odpuścic koszty transportu, całe 19 zł . Tylko to trochę smieszne z ich strony. Wysali mi sprzęt za 4 razy większą kasę niż mój, narazili się na straty i nieprzyjemności a nie umieją nawet powiedzieć dziękuję...

Nie wiem, może głupi jesem, za dużo oczekuję, albo mam wyidealizowane spojrzenie na świat.

tadek
31-10-2006, 17:39
smieszne pytanie- co bylo na liscie przewozowym???

roa
31-10-2006, 17:42
sprzęt foto :D

tadek
31-10-2006, 17:45
kurde, kuszaca propozycja zamiany ciekawe ile by im zajelo kapniecie sie co gdzie wyslali
a tak na marginesie to co dolegalo FF ze znalazl sie w serwisie (chyba nie problemy z AF)

roa
31-10-2006, 17:47
jako część zdjęta z aparatu w paczce była obudowa. Wiec mniemam ze to ona cos uszkodzona była, choć niwe otwierałem woreczka

piszczal
31-10-2006, 17:54
naprawa gratis moim zdaniem, to powinna być prawidłowa reakcja z ich strony, albo 10% znaleźnego

roa
31-10-2006, 18:05
Tym bardziej ze zrezygnowałem z konserwacji 50 1.8 bo chcieli za czyszczenie imho za dużo. Mogli by teraz w ramach sprzątania bałaganu mi to wyczyscić...

gietrzy
31-10-2006, 18:11
Tylko to trochę smieszne z ich strony. Wysali mi sprzęt za 4 razy większą kasę niż mój, narazili się na straty i nieprzyjemności a nie umieją nawet powiedzieć dziękuję...
Opisz to na dpreview! Przynajmniej podróżujący tranzytem przez Polskę nie wdepną w ... Żytnią.
Swoją drogę wirtualne brawa i full respect za to, że nie kombinowałeś. Myślę, że spokojnie można by było przywłaszczyć ten cyfrowy FF.

zrezygnowałem z konserwacji 50 1.8 bo chcieli za czyszczenie imho za dużo.
Ile? Mi wyczyścili MK I za 60 PLN

roa
31-10-2006, 18:16
Ile? Mi wyczyścili MK I za 60 PLN
Ode mnie chcieli za Mk I znacznie więcej. Może dlatego ze razem z nim posłałem Lkę może myśleli że sram kasa ;)

gietrzy
31-10-2006, 18:23
Ode mnie chcieli za Mk I znacznie więcej. Może dlatego ze razem z nim posłałem Lkę może myśleli że sram kasa ;)
Nie to coś nie tak. Ja przywiozłem w komplecie Sigme 20/1.8 i 135/2 (według pana serwisanta 28-135 ;-) )

roa
31-10-2006, 18:26
Widzę że wątek zmierza w złym kierunku. Nie chcę w nim kwesionowac "fachowości" serwisu. Chodzi mi o ich podejście do sprawy, do sprawy którą sami spierdzielili. Ciekawe co powie człowiek który zamiast 5D otrzyma 28-70L 50/1.8 i EOS50 :D
Zawał ;D
Mam tylko nadieje ze w nerwach nie pierdzielnie nimi o ścianę ;-)

piszczal
31-10-2006, 18:43
szkoda by było tej 50/1,8 bo się rozpadnie od walniecie o ścianę

liquidsound
01-11-2006, 13:41
Jakbys nie oddal to udowodnili by Ci ,ze otrzymales 5D??

McKane
01-11-2006, 13:45
Jakbys nie oddal to udowodnili by Ci ,ze otrzymales 5D??

Ja mysle ze to raczej byl 1dsMkII bo mial byc duzo drozszy niz 24-70L ktory kosztuje kolo 4500-5000 zl.

Mogliby mu udowadniac ... powiedzialby ze otrzymal sprzet i jest zadowolony z obslugi i tyle :)

liquidsound
01-11-2006, 13:50
Ja mysle ze to raczej byl 1dsMkIINie doczytalem watku:wink: no to jak tak sie zastanawiam czy aby napewno dobrze kolega zrobil:lol:

McKane
01-11-2006, 14:07
Swoja droga roa ja bym na Twoim miejscu negocjowal czyszczenie tego MkI i wszystko co by mi przyszlo na mysl. Z taka karta przetargowa w reku moglbys nawet wynegocjowac dozywotni serwis canona.

Nie chca ... ok ... dzwonisz do szefa/centrali Bog wie gdzie i robisz awanture:) I przedluzasz sprawe tak dlugo zeby wlasciciel zaczal rownie glosno dopytywac sie gdzie jest jego 1ds i skladac sprawe do sadu o odszkodowanie.
To chamstwo ze sami nic nie zaproponowali za Twoja uczciwosc.
To powinno byc zupelnie inaczej rozwiazane moim zdaniem (ale czego wymagac w polsce). Postawcie sie teraz w roli serwisanta - nie macie 1ds'a na ktorym ktos musi pracowac (bo to raczej nie sprzet dla amatora). Ja bym uczciwemu (w tym przypadku roa) po godzinach wszystko wyczyscil i oddal cala swoja wyplate z wdziecznosci. A takto temu niewdziecznemu głąbowi sie upiecze.

liquidsound
01-11-2006, 14:11
No dokladnie mckane. Roa ty juz odeslales to??

Wats0n
01-11-2006, 16:20
Skąd wy wzieliscie tego Ds-a? Przecież wyraźnie napisał, że to 5D.
Ciekawe co powie człowiek który zamiast 5D otrzyma 28-70L 50/1.8 i EOS50

McKane
01-11-2006, 16:40
Skąd wy wzieliscie tego Ds-a? Przecież wyraźnie napisał, że to 5D.

Ups faktycznie :)

mkwiek
01-11-2006, 18:28
eh, no nieźle. jak to czytam to z jednej strony znowu wierzę, że są uczciwi ludzie na tym świecie, z drugiej strony jednak mam nadzieję, że nigdy nie będę musiał odsyłać sprzętu na żytnią.

MMM
01-11-2006, 18:35
Ponieważ jak zaraz powie część z Was głupi jestem
Mogłeś wynegocjować naprawę swojego sprzętu za free z dostarczeniem go na poduszkach. Głupi jesteś ;)

ripek
01-11-2006, 18:44
Heh - serwis dyma wszystkich włącznie ze sobą :D Tego jeszcze nie było :D

mor_feusz
03-11-2006, 19:16
Chwila, chwila. Zrobil i dobrze i zle. Oddales sprze - wlasciciel bedzie zadowolony - jest OK. Tylko mogles sie potargowac. i jak koledzy mowia mies wszystko za free. Dobrze srobiles (moim zdaniem) aczkolwiek mozna by........

bubootus
03-11-2006, 19:31
Też chciałbym dostać taki prezent na gwiazdkę, mnie potraktowali znacznie gorzej wczoraj odebrałem 350 -kę po regulacji AF (BF), teraz wogóle nie ma możliwości ustawienia ostrości ani na af ani na M. Na szczęście mam jeszcze miesiąc gwarancji i aparat znowu powendrował do serwisu . NASTĘPNE 2 TYGODNIE W PLECY.:sad: