Zobacz pełną wersję : prosba o pomoc
Witam.
Posiadam canona 350d zupelnie seryjnego.
teraz mam pytanko: jaki osprzet najlepiej dokupic, aby pstrykac zdjecia.. hmm (poniewaz jestem amatorem, nie znam dobrze nazewnictwa). Glownie zdjecia odziezy prezentowanej na modelce. Jest mi to potrzebne do przedstawienia oferty salonu odziezowego.
Prosilbym o jakies wskazowki od czego i jak zaczac :)
Pozdrawiam
p.s. prosze pisac do mnie jak do totalnego laika w dziedzinie fotografii. :P
liquidsound
24-10-2006, 00:21
Nikt Ci nie odpowie, musisz najpierw przeczytac regulamin, a potem sam wpadniesz o co chodzi :)
Modelke musisz sobie kupić i gripa. Wszystko musi być seryjne.
Proponuję przejrzeć archiwum forum a potem kupić jakiś podrecznik fotografii. Myślę, że już myśl o dobrym owietleniu i jakieś dobrej stałce.
Nikt Ci nie odpowie, musisz najpierw przeczytac regulamin, a potem sam wpadniesz o co chodzi :)
czyzby cos nie tak? tylko pytam o porade, nie sadzilem ze zostane tak nie mile tutaj przyjety.... to swiadczy tylko o was..
modelke musisz sobie kupić i gripa. Wszystko musi być seryjne.
modelke juz mam i wcale jej nie kupilem... a z tym seryjnym, to nie wiem czy cos w tym jest, czy to tylko ironia...
Tomasz Golinski
24-10-2006, 00:50
liquidsound i snow. Was też regulamin dotyczy. Punkty 2 i 7.
nie przejmuj się , tu bardzo czesto ludzie się dowartościowuja kosztem nowych. tez misie to nie podoba, ale u góry masz "szukaj" i spróbuj jakies słowa kluczowe jak np.: odzież, modelki,fotografia ubrań,fotografia studyjna... nie znam sie na tym??
liquidsound
24-10-2006, 01:03
liquidsound i snow. Was też regulamin dotyczy. Punkty 2 i 7.
Pisząc nową wiadomość - sprawdź czy wnosi ona coś do dyskusji oraz czy nie odbiega ona od tematu wątku. Niemile widziane jest pisanie postów w stylu "zgadzam się" i koniec lub powtarzanie argumentów.
Wnosi i nie odbiega. Probuje uswiadomic koledze, ze nie przeczytal regulaminu. Robie to grzecznie i bez ironi.