PDA

Zobacz pełną wersję : Zdjęcia na koncercie?



canis_lupus
13-12-2004, 12:01
W czwartek wybieram sie na koncert (Hey - w krakowskiej rotundzie). Chciałem ze sobą wziasc aparat i cyknac kilka zdjec. Niestety nigdy takiech zdjec nie robiłem. Mozecie mi cos poiradzic? Aparat to EOS 300 + kitowe szkło, lampa Sunpak 4000AF. Mozliwe ustawienia lampy: TTL, Full, 1/16. Chciałbym wykorzystywać głownie swiatło zastane a lampą tylko doswietlac. Jakie czasy i przysłony? Aha robie na superii 400.

muflon
13-12-2004, 12:13
http://canon-board.info/viewtopic.php?t=1771 - dośc długi wątek na te tematy

canis_lupus
13-12-2004, 14:13
Heh nie mam cyfry a tym bardziej nie dysponuje ISO 1600. Chciałem robic zdjecia doswietlając lampką bo mam ciemny obiektyw (1/4). Jak to wszystko ustawic? Bedzie ok jak dam Tv na 1/20 - 1/60 i lampke na 1/16? Chciałem jak najwiecej wykorzystac oswietlenie zastane.

P.S. Jestem bardzo amatorem. :)

Pszczola
13-12-2004, 14:19
A jestes pewny, ze lampy na tym koncercie bedzie mozna uzywac? A 1600 idzie kupic: chocby fuji neopan 1600 (B&W) czy 'amatorski' fuji superia 1600 (kolor).

Jurek Plieth
13-12-2004, 14:25
Heh nie mam cyfry a tym bardziej nie dysponuje ISO 1600.
Zdjęcia z koncertów najlepiej wychodzą moim zdaniem na materiale czarno - białym. A w takim wypadku Ilforda 1600, czy nawet 3200 powinieneś zakupić bez problemu.

Arkan
13-12-2004, 16:09
Kodak 3200 + monopod (choć bez monopodu też powinno aię udać), o lampie zapomnij - na większości koncertów albo nie mozna uzywać, albo za daleko, a przede wszytkim zabija atmosferę.

eternus
13-12-2004, 16:18