Zobacz pełną wersję : d80 vs 20d
witam
wiem ze to forum canona jednak chcialbym prosic o pomoc w wyborze miedzy nikonem d80 a canonem 20d...
potrzebuje aparat do pracy(ale nie jestem profesjonalista) a dokladnie do robienia zdjec katalogowych zegarkow oraz amatorsko jakis plener, portret etc
chce kupic aparat na tyle dobry zeby nie przejmowac sie po jakims krotkim czasie ze moglem dolozyc 200zl i miec duzo lepszy komfort pracy...
prosze o opinie biorac pod uwage rowniez szkla jakie musialbym zakupic pozniej, ich cene, jakosc, niezawodnosc.
mile widziane podpowiedzi jakie te szkla powinny byc bo rozumiem ze musialbym miec obiektyw makro do katalogowych fotek oraz oddzielny jakis uniwersalny.
bede wdzieczny za obiektwne odpowiedz oraz komentarze uzytkownikow
goraco pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedzi
Postanowiłem się nie udzielać w wątkach takich jak ten, bo krew może człowieka zalać ;-)
Ale kup Canona. I odrazu 30D.
I na 'dzieńdobry' naucz się panie szukać.
Na początek:
http://canon-board.info/showthread.php?t=14581&highlight=D80
Sorcerer
06-10-2006, 15:04
Witam nowego forumowicza!
Człowiek "nowy" a tu takie przywitanie. Wstyd mi za niektórych forumowiczów. Po to jest dział dla początkujących, żeby mogli zadać pytanie nawet takie: "Co kupić?". A jak się komuś nie podoba, to nie musi się udzielać. Proste.
Pozdrawiam!
p.s. Polecam 20D ;) Na obiektywach macro to sie nie znam. :(
Artur Lewandowski
06-10-2006, 15:23
Witaj. Jeśli chodzi o początek i zdjęcia katalogowe zegarków to nie koniecznie musi to być, jak sugeruje przedmówca, obiektyw macro. W namiocie bezcieniowym z ebiektywem 50mm 1.8 zyskasz w pełni zadowalające efekty, testowałem również na zegarkach i jak dla mnie wystarczy. Poniżej mała próbka. Co do body to polecam od razu 30D.
https://canon-board.info//brak.gif
źródło (http://www.lewandowscy.org/allegro/ob1s.jpg)
Kolekcjoner
06-10-2006, 19:17
Ja bym jeszcze polecał lekturę tych wątków:
http://canon-board.info/showthread.php?t=13285