Zobacz pełną wersję : Paluszki 3500mah akumulatory akumulatorki
Witam,
Czy ma ktos jakies doswiadczenie z tanimi akumulatorkami takimi jak np te:
http://www.allegro.pl/item128908246_3500mah_baterie_akumulatorki_aku_aa_ r6_bc52a.html
?
Są w stosunku do konkurencji firmowej bardzo tanie.
pozdr
M
Peri Noid
02-10-2006, 07:31
Nie mam doświadczenia z akumulatorami tak dużej pojemności (max. 2500mAh i to firmowe). Jestem bardzo ciekaw, jak długo te tutaj będą miały te nominalne 3500mAh. Bo mam wrażenie, że trzeba by je potraktować jako takie kilkurazowe baterie alkaliczne (kupić kilka zestawów, po 10-ciu cyklach wyrzucić i wziąć następne). Oczywiście mogę się mylić. Ale jestem bardzo sceptycznie do nich nastawiony.
Co do tak duzych pojemnosci to niejestem pewien czy to co jest oferowane na tej aukcji jest autentyczne. BAterie o tak duzej pojemosci sa bardzo kosztowne w produkcji, a tu mamy je za niecle 5zł.KIedys mi sie zdarzylo ze kupielm 4 aku do apraratu rodzicow. 2500mAh.Tylko ze po zrobieniu 20-25 zdjeci siadaly.Okazalo sie ze na oryginalna folie powlekajaca baterie nalozona byla folia z innymi informacjami.
PO drugie.Cos mi sie niezgadza...ale moge sie mylic
#
-Całkowity brak efektu pamięci, doładowywanie w dowolnym momencie nie jest dla niej szkodliwe.
-Baterie należy sformatować (pierwsze trzy ładowania po 14h).
Jedno chyba troszeczke zaprzecza drugiemu.Wiem ze efekt pamieci baterii i formowanie (a nie formatowanie) to nie to samo, ale sa to procesy od siebie zalezne i powiazane ze soba.
No i na koniec
Średnia żywotność to aż 1000 cykli! Jakos niechce mi sie wierzyc ze wytrzymaja 1k cykli ladowania utrzymujac ta samam wartosc pojemnosci.
Ja obstawiam ściemę. Mniej więcej klasa "1000W PMPO" wież oferowanych na bazarach.
Skoro takie tanie to może by spróbować? Najwyżej będziesz w plecy te parę złociszy, a przynajmniej forumowicze będą mieli przestrogę ;-) Zawsze musi być ktoś pierwszy ;)
zakupiłem 12sztuk, potestuje i napisze za jakis czas jak odczucia...