PDA

Zobacz pełną wersję : No risk, no fun - nasz pierwszy ślub

mero
01-10-2006, 13:23
Nie wiem, czy to właściwe forum, ale chciałbym opisać moje doświadczenia z pierwszego zlecenia ślubnego.

Trwało to kilka miesięcy, trochę kompletowaliśmy nasz skromy sprzęt, ale w końcu zrobiliśmy z żoną nasz pierwszy ślub, a właściwie zostaliśmy wrobieni. :)

Znajomi brali ślub i zapytaliśmy się, czy możemy robić fotki, oprócz drugiego fotografa. Zgodzili się, ale jakiś czas później dowiedzieliśmy się, że odwołali profesjonalistę i zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym. Jako, że mieliśmy tylko naprawdę podstawowy sprzęt (350D + kit + 50mm/1.4) to szybko zrobiliśmy zakupy 430EX i battery pack - to musiało wystarczyć. Jako drugi aparat, stary poczciwy EOS 50E z zoomem Sigmą i filmem B/W.
Można powiedzieć, że ja jestem amatorem z wiedzą teoretyczną (pracuję w kompletnie innej branży), żona ma wykształcenie plastyczne i zna się na sprawie, ale przez kilkanaście dni miałem niezłego stresa, czytałem wszystkie tutoriale w necie na temat fotografowania ślubów i wesel, ale jak to bywa, wszystko wyszło w trakcie! :oops:

Błogosławieństwo
Robiliśmy na 2 aparaty, ja 350D z 50/1.4. Nie byliśmy nigdy w mieszkaniu i już po kilku minutach okazało się, że jest za ciasno na ten obiektyw. Szybka zmiana na kit. Było gorąco, ale udało się dość dobrze.

Ślub
Umówiliśmy się, że będziemy się zmieniać, wiekszość robiła żona obydwoma aparatami, ja byłem jako backup. W 40 minucie skończyła nam się karta 2 GB, mieliśmy dodatkową 1 GB, ale doszedłem do wniosku, że poźniej nam nie wystarczy podczas gratulacji. Wiec out do samochodu, zgrałem szybko na laptopa i spowrotem akurat na finish mszy. Przejąłem 350D z 50/1.4 i wyszło kilka ciekawych fotek pod ołtarzem.