PDA

Zobacz pełną wersję : Lampa 420 EX do EOS 300V



Paweł Grabowski
18-02-2004, 21:20
Witam !
Posiadam EOS 300V i mam zamiar dokupic do niego jakas lampe, doradzono mi 420 EX co o tym sadzicie ??? Czy ta lampa w pelni bedzie wspolpracowac z EOS-em 300V. Jestem amatorem i potrzebuje dobrej lampy do robienia zdjec amatorskich. Proponowano mi takze 550EX ale jej cena jest zabojcza i nie jestem przekonany ze wykorzystam jej wszystkie zaawansowane możliwosci. Z gory dzieki za odpowiedz
Paweł

Vitez
18-02-2004, 21:28
Czy ta lampa w pelni bedzie wspolpracowac z EOS-em 300V.
Tak.

Jestem amatorem i potrzebuje dobrej lampy do robienia zdjec amatorskich.
Zupelnie ci wystarczy.

Pszczola
08-04-2004, 17:41
420 EX to bardzo dobry wybór.

Leprekan
05-07-2004, 14:23
Mam od paru dni i ciągle jestem zadowolony :D

Przemek Białek
05-07-2004, 14:48
uzywka 420 ex 950 INTERFOTO
uzywka 550 EX 1300 INTERFOTO, zastanow sie czy nie dolozyc tych 350 zl i miec nowszy model?

nie twierdze ze 420ex jest zly ale 550 to narazie model krańcowy i posiada nawsza elektronike, wyglad i funkcje..... :P

a zaawansowane mozliwosci napewno kiedys sie okaza pomocne!

Pszczola
05-07-2004, 17:11
Nowa 420 ex Allegro 900-950 zl
Nowa 550 ex Allegro 1500-1600 zl

Pewnie, ze lepiej miec zawsze lepszy sprzet, ale nie zawsze ten 'lepszy' jest potrzebny

Aszu
08-07-2004, 14:53
....Ale wystarcza na dłużej.

Pszczola
08-07-2004, 16:45
Pozwole sobie nie zgodzic sie z Kolega, co przeciez nie oznacza, zem przeciwnik sprzetu lepszego. ;-)

Aszu
08-07-2004, 16:55
A i owszem, proszę, każdy ma prawo się wypowiedzieć i mieć swoje zdanie.
Popieram takie zachowanie.

Vitez
08-07-2004, 20:43
....Ale wystarcza na dłużej.

Ale za te 400-500 zl to mozna sobie uzywanego Soligora 100 macro sprawic albo nowego Canona 50 1.8 i juz jmiec lepsze szkielka przez dluuuugi czas - po co wydawac na lampe jesli przez ten dluuugi czas mozna miec przydatniejsze szkielka a do wszystkich dodatkowych funkcji lampy by sie dopiero dorastalo?