PDA

Zobacz pełną wersję : Canon s3 czy coś innego?



galileo
15-08-2006, 21:52
Witam użytkowników forum!

Mam duży problem z wyborem aparatu - jestem zdecydowanym amatorem fotografii, cyfrówkę (Minolta Dimage e201 :shock: ) mam już długi długi czas, postęp robi swoje i trza zmienić ją na lepszy aparat. Mam do wydania 2 tyś na nowy sprzęcik - głównie ma on służyć do celów osobistych (wakacje, zabawa, itp.). Na oku mam Canona S3 IS, no i być może SONY DSC-H5 - proszę o poradę odnośnie zakupu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie i co najważniejsze co wybrać?

Dzięki z góry.

poison
15-08-2006, 22:28
Witam użytkowników forum!

Mam duży problem z wyborem aparatu - jestem zdecydowanym amatorem fotografii, cyfrówkę (Minolta Dimage e201 :shock: ) mam już długi długi czas, postęp robi swoje i trza zmienić ją na lepszy aparat. Mam do wydania 2 tyś na nowy sprzęcik - głównie ma on służyć do celów osobistych (wakacje, zabawa, itp.). Na oku mam Canona S3 IS, no i być może SONY DSC-H5 - proszę o poradę odnośnie zakupu. Na co zwrócić uwagę przy zakupie i co najważniejsze co wybrać?

Dzięki z góry.

wakacje i zabawa ?? czyli cos takiego o czym sie nie mysli, nie martwii gabarytami, łatwo chowa do kieszeni i jest całkiem wytrzymałe.

Polecam Canona S80.

Vitez
15-08-2006, 23:22
A ja IXUS 800 IS 8) (wlasnie sam bym na niego nazbieral ale sa wazniejsze wydatki).

sali128
16-08-2006, 21:56
Z tych dwóch Sony h2 i Canon S3 is polecam S3,ma np.procesor Digic 2,jest szybszy.Zoom taki sam.Aha,i Canon to Canon....:grin:

FOTOGRAF
16-08-2006, 21:59
Sony h2
precz z sony :mrgreen:

pazura
19-08-2006, 11:48
Witam!!!
Też miałem ten dylemat kilka dni temu. Chodziłem od sklepu do sklepu i pytałem o te dwa modele. W jednym Pani stawiała na sony bo jak powiedziała " ma lepszą optykę i zdjęcia wychodzą w lepszych kolorach", poszedłem do drugiego sklepu i tam " wie pan canon to firma osobiście wybrała bym canona". A co do wyboru jest kilka różnic między modelami.