PDA

Zobacz pełną wersję : Fotografowanie ludzi...

sali128
14-08-2006, 11:59
Hej!!

Jestem początkujący i chce sie dowiedzieć na jakich ustawieniach fotografować ludzi,ale też aby widok za nimi był widoczny.Poprostu zwyczajne fotografowanie ludzi przy pracach codziennych,czyli nie portret.
I też na jakich ustawieniach robić "zdjęcia z wakcji" czyli np.mama stojąca przed statkiem,typowe amatorskie fotki.Zdaje mi się,że te typowe foty to robić na auto??

Pomocy;):?:

MacGyver
14-08-2006, 12:05
Polecam lekturę kilku znakomitych podręczników fotografii, które zostały wydane w tym kraju :idea:

Zodiakalny Rak
14-08-2006, 12:16
Polecam lekturę kilku znakomitych podręczników fotografii, które zostały wydane w tym kraju :idea:Daj mu spokój, człowiek ma 14 lat.

Próbuj na auto a później sprawdzaj ustawienia (ZoomBrowser - przy 350D). Jeśli Ci będą pasowały to AUTO i już. Jeśli nie to AV i próbuj zmieniać f.

Pozdrawiam,

Vitez
14-08-2006, 12:20
Jestem początkujący i chce sie dowiedzieć na jakich ustawieniach fotografować ludzi,ale też aby widok za nimi był widoczny.Poprostu zwyczajne fotografowanie ludzi przy pracach codziennych,czyli nie portret.

To o czym piszesz to rowniez portret - tzw "portret w otoczeniu" (entourage.

http://www.sklepfotograficzny.pl/literatura/Portret-doskonaly/
http://www.sklepfotograficzny.pl/literatura/Ludzie-i-portrety/

I też na jakich ustawieniach robić "zdjęcia z wakcji" czyli np.mama stojąca przed statkiem,typowe amatorskie fotki.Zdaje mi się,że te typowe foty to robić na auto??

http://www.sklepfotograficzny.pl/literatura/Jak-fotografowac-na-wakacjach-i-w-podrozy/
http://www.sklepfotograficzny.pl/literatura/Wakacje/

Wszystkie ksiazki polecam. National Geographic traktuje temat nieco bardziej technicznie (parametry obiektywow, aparatu itp), podczas gdy Busselle przedstawia nam sposob patrzenia, koncepty, kadry.

sali128
14-08-2006, 12:24