PDA

Zobacz pełną wersję : serwis



jacekp
10-11-2004, 12:14
poszukuję sprawdzonego serwisu w Warszawie dla naprawy, chyba poważnej, mojego G3. Nie dla reklamy, ale dla uniknięcia podobnych sytuacji jak z naprawą samochodu. Jestem totalnym amatorem w tej dziedzinie :(

Vitez
11-11-2004, 02:06
dla uniknięcia podobnych sytuacji jak z naprawą samochodu.

Czy dobrze sie domyslam ze autoryzowany serwis Canona na ul. Żytniej cie nie interesuje?

jacekp
15-11-2004, 09:38
Może się mylę, ale autoryzowene serwisy napawają mnie pewnym lękiem...........finansowym. Stąd odniesienie do samochodów.

Vitez
15-11-2004, 18:03
W obu typach serwisow - autoryzowanym i nieautoryzowanym moze sie zdarzyc ze zaplacisz duzo i naprawia... albo nie naprawia.
Jesli ci zle naprawia w nieautoryzowanym (a moga nawet zniszczyc sprzet - nieznajomosc technologii czy brak czesci) to jedyne co mozesz zrobic to zaniesc jeszcze raz, zaplacic jeszcze raz albo pozegnac sie z aparatem.
Gdy zepsuty przez nieautoryzowany serwis aparat zaniesiesz zrozpaczony do autoryzowanego serwisu to jedyne co moga ci zrobic to rozlozyc rece i poradzic "trzeba bylo nie naprawiac w nieautoryzowanym" .
Natomiast w autoryzowanym serwisie maja latwiej o czesci, choc rowniez moga zle naprawic - ale przynajmniej wtedy masz sie do kogo odwolac, bo jest cos takiego jak kontrola jakosci, jak przelozeni itp - cos czego nie ma w domowych warsztatach ;) no i nie maja wymowki "trzeba bylo nie naprawiac w nieautoryzowanym serwisie" .
Dlatego, o ile roznica w kosztach naprawy (ocena kosztow naprawy w obu typach serwisow jest za darmo) nie jest kolosalna - bardziej wg mnie oplaca sie w serwisie autoryzowanym naprawiac - wlasnie z powodu mozliwosci eskalacji zlej naprawy czy zlej obslugi klienta.

Tomasz Golinski
15-11-2004, 19:33
...ale przynajmniej wtedy masz sie do kogo odwolac, bo jest cos takiego jak kontrola jakosci, jak przelozeni itp - cos czego nie ma w domowych warsztatach ;)