Zobacz pełną wersję : Robienie zdjęc razem z ustawieniami aparatu -> Canon A60
Witam. Jestem totalnym amatorem jezeli chodzi o fotografie cyfrową a zwlaszcza o żargon typu ISO itp. Chcialem poeksperymentowac z tymi ustawieniami, zmieniajac je a nastepnie pstrykajac, jednak po zaladowaniu kilkudziesieciu zdjec na twardziela ciezko jest odgadnoc jakie ustawienia byly do tego zdjecia wybrane. Czy da sie robic zdjecia razem z tymi ustawieniami co są na wyswietlaczu LCD, ISO, 1/250, f2.8 itd ?
Czesc! Tak jak Ty chcesz to sie nie da. Ale jak chcesz sie dowiedziec z jakimi ustwieniami zdjecie zostalo zrobione oto najprostrzy sposob:
- prawym przyciskiem myszy klikasz na zdjecie--->wlasciwosci--->zakladka Podsumowanie, a tam wybierasz Zaawansowane.
I to wszystko. :)
Pozdrawiam.
Ale jak chcesz sie dowiedziec z jakimi ustwieniami zdjecie zostalo zrobione oto najprostrzy sposob:
- prawym przyciskiem myszy klikasz na zdjecie--->wlasciwosci--->zakladka Podsumowanie, a tam wybierasz Zaawansowane.
I to wszystko. :)
Twoja porada jest uniwersalna czy tez dotyczy specyficznej przegladarki zdjec?
Twoja porada jest uniwersalna czy tez dotyczy specyficznej przegladarki zdjec?
Chodzi o Windowsa jak sądze.
Czy da sie robic zdjecia razem z tymi ustawieniami co są na wyswietlaczu LCD, ISO, 1/250, f2.8 itd ?
Wszytkie zdjecia z cyfrakow przechowuja takie informacji. Potrzebujesz tylko programu ktory w miare ladny sposob Ci to pokaze. Np ACDSee
Tak moja porada jest uniwersalna. Dziala bezposrednio pod windowsem, i pod programami takimi jak ACD czy
Ulead Photp Explorer. Ale najladniej i dokladniej jest to prezentowane w ZoomBrowserze; procedura ta sama.
Pszczola
06-11-2004, 08:29
Tak to na pewno dziala pod Win XP
Pod Windowsem XP naogół z aparatów Canon Axx nie jest wyświetlana wartość ISO,
nawet Adobe Phtotoshop 7.0 ma z tą informacją problem.
Natomiast bez problemu dane te są widoczne np.: pod ZoomBroswerem EX
a ja polecam soft EXIFER. DO kazdej fotki max informacji ... :)